Bitenler #19

Merhabalar,her zaman yazıları giriş yazarken tıkanırım.Ama sanırım bu yazının konusunda çok tıkanmayacağım.Gün geçmiyor ki ben bir bitenler yazısı yazmayayım :( Bildiğiniz gibi eşimin ameliyatı sebebiyle biz Akçay'dayız ve benim bakımlarım biraz daha yoğunlaştığı için ardı ardına ürünlerim bitiyor neyseki yedekli gelmişim.Neyse lilakutunun minik kutusunu kendime bitenler kutusu yapmıştım ve fark ettim ki kutu dolmuş :) Bakalım o minik kutuya neler sığdırmışım ben :)


Çok beğendim kutusunu,böyle güzel kutular yüzünden evimde bir sürü kutu var :)


Nashi Argan Nemlendirici ve Şekillendirici Sprey,çok severek kullandım bu bitirdiğim 3. 4. şişe herhalde,tabiki yenisini alacağım özellikle yazın güneşlenirken ya da denizden saçım etkilenmesin diye bol bol kullandığım bir ürün.Plaj çantamın vazgeçilmezi ayrıntılı yazısı için tıktık.
Listerine Ağız Bakım Suyu,aslında bu türünü pek sevmemiştim ama acele yaptığım bir alışveriş sırasında aldığım büyük boy Listerine'nin hediyesiydi mecbur kullandım.
The Body Shop White Musk Smokey Rose Body Lotion,çok severek kullandım kokusu yapısı harika ayrıntılı yazısı için tık tık.
Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel,çok severek kullandım,aldığım bir setten çıkmıştı.Geçtiğimiz yazdan beri kullanıyordum.Cildim karmadan yağlıya dönük olduğu için yaz kış çok yağlı kremlere ihtiyaç duymuyorum.Bu sebeple başka bir nemlendirici krem ile dönüşümlü olarak kullandığımdan yeni bitirdim.Tek sevmediğim yanı sanki bazen cildimden soyulup dökülüyormuş gibi geliyordu krem,ancak bunu zaman zaman yaptığından çok da şikayetçi değilim.
Genel olarak sevdiğim bir ürün oldu.


Arganlı Saç bakım yağı,hala markasını algılayamadım :( Ancak pek de sevemedim zaten,Gratis'ten denemek amaçlı almıştım,tam anlamıyla hüsran...Kokusu inanılmaz itici,saçlarıma güzel bakım yapmış olsa da kokusu sebebiyle sınıfta kaldı.
Victoria Secret Scandalous Parfüm,kokusuyla aşk yaşadık ama gül şeklindeki aparatıyla aramız kötüydü.Nitekim ki parfüm yolculuğumuz sırasında makyaj bavuluma akarak dökülmüş içerisinden kurtarabileceğim kadarını kurtardım zaten az da kalmıştı ama yine de çok üzüldüm.Şimdilerde farklı bir kokusunda gözüm var onu deneyeceğim :)
BC Oil Miracle Şampuan,inanılmaz köpürdü 1 damlası bile yeterliydi ve saçlarımı yumuşacık yaptı.Ardından saç kremi kullanmama rağmen saçlarımı yumuşacık yaptı.Tam boyunu alabileceğim ürünlerden oldu.Ayrıca şekerli çok hoş bir kokusu var.
Victoria Secret Pure Seduction Body Wash,duşta resmen kendimi sakız gibi hissettim,böyle tatlı bir koku olamaz.Kalıcılığı ve ciltte bıraktığı yumuşak his paha biçilmez.


Dove seyahat boyu şampuan,bu minik şampuanlar her zaman hayat kurtarıcı olmuştur.Özellikle bu dove'un minik şampuanlarını çok seviyorum.Çünkü saçıma ağır geliyor tam boyunu alsam yıllar sürecek bitirmem,böyle minik boylar sayesinde ihtiyaç duyduğumda kullanıyorum çok daha pratik oluyor.
H&M Vanilyalı Islak Mendil,ilk olarak Prag'da rastlamıştım.Stoklu da almıştım ancak tabiki stoklarım bitti çünkü inanılmaz güzel bir kokusu var.Islak mendil olarak pek yeterli olmasa da kokusu için gördükçe alıyorum.
Clinique Maskara,yaz aylarında aldığım bir setin içinden çıkmıştı.Özellikle bu yılki seyahatlerimde hep benimleydi ama yolun sonuna geldik.Çok da severek kullanmıştım,alanında gayet başarılıydı.
Loccitane Roses El kremi,yapısı kokusu gayet başarılı,yine aldığım bir setin içinden çıkmıştı,severek kullandım.Zaten ben genel olarak şu ana kadar kullandığım tüm Loccitane ürünlerini çok sevdim.Bu ürünü özellikle gül kokusu sevenlere tavsiye ederim.


Avon Cherish Edp,özellikle eşimin bayıldığı bir koku oldu.Mis gibi çiçek kokusu,bu tester sayesinde sanırım tam boyunu alabilirim.
Flormar makyaj temizleme pedleri,özellikle dikişli olmasını çok sevdim.
Signal White Now diş macunu,fena değildi aslında ama dişimi beyazlattığını söyleyemeyeceğim.Temizleme konusunda gayet başarılıydı.Zaten ben paradontax tan istesem de vazgeçemiyorum o beni bırakmıyor.



Yorumlar

  1. Yine bir sürü şey bitmiş :) Avon Cherish i ilk defa duyuyorum; çiçek kokularını sevdiğim için sipariş edebilirim, sağol tatlım :*

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de çok hoş cnm, clinique nemlendiricisi benim de alınacaklar listemde, victoria secret parfümlerine bayılıyorum ayrıca ;)

    YanıtlaSil
  3. Evet çok şey bitirdim yine ben bile hızıma şaşırıyorum :) Bende ilk defa duydum harika bir çiçek kokusu,seviyorsan tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Clinique nemlendiricisi gayet başarılı,hafif yapılı bir krem seveceğine eminim :) Victoria Secret parfümlerinin hepsini tek tek denemeyi düşünüyorum bende hepsi birbirinden güzel

    YanıtlaSil

Yorum Gönder