Fresh'n Soft Ürünleri

Merhabalar,geçenlerde Fresh'n Soft'tan birbirinden güzel ürünler dolu bir paket aldım.Uzun zamandır tek tek incelemelerini yaptım ve hepsi benden geçer not aldı.Hadi hep beraber inceleyelim bu ürünler nelermiş ?
Fresh'n Soft bir Türk markasıdır.Bebek bakım ürünleri,Kişisel bakım ürünleri ve günlük bakım ürün çeşitleri bulunmaktadır.Öncelikle bu cici ürünlerle tanışmamı sağlayan Fresh'n Soft firmasını teşekkürlerimi bir borç bilirim.Özellikle son dönemde eşimin ameliyatı için hastanede geçen 3 gününde makyaj temizleme mendilleri kurtarıcım oldu.
Evet ilk olarak Mavi paketli makyaj temizleme mendilinden bahsedeceğim.Normal ve karma ciltler için olan bu makyaj temizleme mendili benim cildimle yıldızları barıştı.Genelde bu tarz mendillerle makyajımın kabasını alırdım ama bu ürünle makyajımın tamamını temizledim ve üstelik tek mendil günlük makyajımı tamamen temizlemek için yeterli oldu.
Pembe paketli olan ise,kuru ve hassas ciltler için ayrıca kırışıklık oluşumunu engelleme etkisi var.Bence çok ama çok kullanışlı ve uzun zamandır kullanmama rağmen hala benimle,hatta acaba içinde normal paketlerden fazla mı var diye baktım ama sadece 25 tane varmış.Sanki 50 tane var gibi hala bitmemesi ekonomik olduğunu gösteriyor ve ürünün başarısını tabikii..
Sıra makyaj temizleme pedlerinde,yanları dikişli olması sebebiyle ürünü içine hapsetmesini çok sevdim.Sayesinde cilt bakım ürünlerimi uygularken daha az kullandığımı fark ettim çünkü dikişsiz kenarlar yüzünden dağılan hatta damlayan ürünler fazla kullanımı destekliyor.Ayrıca %100 pamuk olmasıyla daha etkili kullanım sağlıyor.
Herhalde içlerinde en sevdiğim makyaj düzeltme çubukları oldu.Kulak çubuklarından farklı olarak bir yüzeyi bir daha geniş ve özellikle far fazlalıklarını kolayca temizlememi sağladı.Hatta ojelerin kenarlarındaki fazlalıkları bile bu ürün ile temizledim.Fazla eyeliner kalıntıları veya yamuk çizdiğimde kolaylıkla düzeltmemi sağladı.
Vee son olarak da az önce bile kullandığım asetonsuz oje çıkarıcı,kokusu ve ambalajı gerçekten harika.Özellikle tırnak etlerimi kurutmamasını çok sevdim.Tam tersi beslediğini hissedebiliyorsunuz.
Özellikle nude renklerde çıkarıcılığa çok daha yüksek olan bu ürün favori ürünlerimin arasında yerini aldı.
Fresh'n Soft'un diğer ürünlerini incelemek için tık tık..

Yorumlar