Mart 2015 Lila Kutu

Merhabalar,mis gibi bahar kokulu bir günden herkese slmlar :) Geç kalan bir yazı ile sizlerleyim.Uzun zamandır Lilakutu üyeliğimle ilgili bir alışverişim olmadı ne yazık ki kutuların satış zamanlarından haberim olmuyor,herhangi bir uyarı veya mail gelmediği için uzun zamandır kaçırıyordum lilakutu yu ama tesadüf eseri denk geldim vee aldım.İyi ki almışım hep merak ettiğim ürünleri tanıma fırsatı edindim.Bakalım neler varmış bu ayki kutuda..


39 TL ye evinize gelen bu minnak kutuya bakalım neler sığdırmışlar ? 


Kutuyu açınca bu süpriz ile karşılaştım ve çok takdir ettim.Bizim adımıza Açev e bağış yapılmış,teşekkürler..



Özellikle Missha maske ve İda Kew temizleyiciyi gördüğümde çok çok sevindim ..


Palmer's Gerilmelere Karşı Masaj Kremi,bu tarz ürünleri hamilelik dönemim için saklıyorum,ancak o zaman yorumlayabileceğim net olarak..
Ida Kew Bitkisel Yüz Temizleyici,çok merak ediyordum,hatta neredeyse alacaktım vazgeçmiştim keşke testerı olsa da denesem diyordum,temiz kalpliyim ben yaaa :) 
Mavala oje,keşke farklı bir renk olsaydı çok çok beğenmedim rengini..
Kitoko Argan Yağı,yine merak ettiğim ürünler arasında bir ürün daha evimi ziyaret etti,en yakın zamanda kullanmayı düşünüyorum,anlık yorumlarım instagram sayfamda olacak..


Arsemia Anti-Aging Krem,anti-aging olduğu için annem kullandı ve sevmedi,yapısı fazlasıyla yoğunmuş ve sanırım çok çok ileriki yaşlarda etkili olabileceğini söyledi,vazelin gibi ciltte tabaka halinde kaldığını ve cilt tarafından emilmediğinden bahsetti,yani biz sevmedik..
Petal Fresh Biberiye Özlü Organik Şampuan,işte bu markayla ilk defa karşılaşıyorum,daha önce ne gördüm ne de duydum,bakalım sevebilecek miyim ?


Organcy Beauty Yüz Temizleme Pedi,tam da yüz temizleme pedlerim bittiğinde geldiği için çok çok sevdim.
Masmi %100 Organik Pamuk Günlük Ped,ben bu tarz ürünleri gayet gereksiz buluyorum ve ne olursa olsun beni Kotex ten vazgeçirecek bir ürün henüz bulamadım,bu ürünü de denedim hala son sözüm Kotex.
Missha Pure Source Sheet Maske,Missha ürünleri son zamanlarda merak ettiğim ürünler bu sebeple bu maskeyi gördüğümde çok sevindim.

Evet Mart Lilakutumdan çıkan ürünler bunlar,en yakın zamanda hepsini yorumlayacağım.Şimdilik hoşçakalın..







Yorumlar