Bitenler #22

Merhabalar,yine ben ve yine bitenler yazısı,sanırım eşim haklı yiyorum ben bu ürünleri :( Ya hepsi bir olup bir anda bitiyor ya da gerçekten çok fazla ürün tüketiyorum.Bu sefer son bitenler yazısı gibi biraz fazla ürün var ve hemen başlamak istiyorum.


Adidas,Deodorant,mükemmeldi,çok severek kullandım.Evdeki son bir kaç tane kaldı stok deodorantım  bitince ilk alacağım deodorant bu olacak.Kokusuna bayıldım,kalıcılığı harika..

Yves Rocher Pure Calmille Tonik,çok severek kullandım detaylar için tık tık.

Özgün Zeytinyağlı Şampuan,daha çok eşim kullandı bende zaman zaman kullandım.Özellikle kepek sorununu çözmek adına harika bir ürün.İçine biraz da Çam terebentin yağı damlatarak kullandık.Bu ürün Ayvalık yöresinde yerel bir firmaya ait yolunuz düşerse bir uğrayıp ürünlerine göz atın derim.


Loccitane Duş jeli,sanırım son zamanlarda kullandığım en iyi duş jeliydi.Çok severek kullandım.Kokusu inanılmaz güzel parfümlü farklı bir kokusu var.Kalıcılığı inanılmaz duştan çıktıktan saatler sonra bile kokusunu hala alabiliyordum.Tam boyunu kesinlikle alacağım.

H&M body Splash,kesinlikle bir daha almam boş boş etrafa sıkarak bitirmeye çalıştığım bir ürün 
Detaylı yazısı için tık tık.

Elseve Mucizevi Bakım yağı,hiç ama hiç sevmedim.Aşırı alkol kokusu mevcut.Saçıma parlaklık verdi kabul ediyorum ama kokusu ve yapısı hiç hoşuma gitmedi.Bir daha asla almam.


Bath And Body Works,Winter Cranberry Hand Cream,kokusu yapısı muhteşem..Çok çok sevdim.Eşimin hediyesiydi bana daha iyi bir krem seçemezdi herhalde.Bu markanın ürünlerine artık daha çok yer vereceğim blogda çünkü Ankara'ya da açılıyor.

The Body Shop White Musk Smoky Rose,Severek kullandım.Tekrar denk gelirsem alabilirim.Bu kokuyu seviyorum.

Heart&Home Vanilya ve Karamel,mumun hala yarısı varmış gibi görünüyor ama yok fitili gömüldü.Çok fazla ağır bir kokusu var.Karamel vanilya yazıyor ama buram buram tarçın kokuyor.Bu markaya ait farklı mumları kullandım ve gayet iyiydi ama bunu sevmedim.


The Body Shop Body polish,Yeşil elmalı hmmm çok güzel kokuyordu.Ama kendime pasta cila yapıyor gibi hissettim.Çok değişik bir yapısı var jel gibi değil daha koyu kıvamlı çok ilginçti.Vücudunuza uyguladığınızda önce bir tabaka şeklinde cila yapıyor sonrasında yumuşacık oluyor ve cildiniz parlıyor ay komik bir anlatım oldu ama resmen öyle :( Neyse detaylı yazısını yazacağım yakında..

Avon Arındırıcı Scrub,Kokusu muhteşem,inanılmaz rahatlattı ayaklarımı.Severek kullandım.Tekrar alabilirim.

Avon Pürüzsüzleştirici peeling,ikisi neredeyse aynı tek değişen bu ürünün yapısı biraz daha koyu İçerisindeki granüller daha minik ve etkisi daha fazla sanki.Kokusunu pek sevmedim diğerinin kokusu çok daha iyiydi.


Kitoko Saç Bakım Yağı,bence çok başarılı,küçük boyuydu bendeki lilakutudan çıkmıştı severek kullandım.Çok hoş bir kokusu vardı ve damlalıklı şişesi sayesinde çok kullanımın önüne geçti.Tam boyunu deneyebileceğim bir ürün.Ayrıca saçıma verdiği yumuşaklığı da çok sevdim.

İda Kew Bitkisel Yüz Temizleyici,herkes sevmez böyle ağır bitki kokularını ama ben çok severek kullandım.Bu markanın ürünlerini çok merak ediyordum denemiş oldum ve bence gayet başarılılar.Tam boyunu mutlaka alacağım.

H&M Shower Cream,Caramel :) Muhteşem bir kokusu vardı,kalıcılığı da fena değil.Denk gelirsem tekrar alabilirim.


Dirty Works Detox Mask,özellikle kokusuna aşık olduğum bir üründü.Şeker gibi bir kokusu vardı.Severek kullandım.Detaylat için tık tık.

Parodontax diş macunu,kaçıncı tüp yıllardır biten bilmiyorum.Sevdiğimden değil mecburiyetten kullanıyorum.Diş ve diş eti sağlığım için doktor tavsiyeli kullandığım bir ürün.Yıllardır araya farklı markalar girse de mutlaka evde 1 tane Parodontax bulunur.Dişlerimin ona emanet.

Loccitane Ayak kremi,Tıraş köpüğü gibi erkeksi kokusu haricinde başarı ile ayaklarımı nemlendiren bir ürün.Çok severek kullandım.


Benefit Majorette Allık,çok sevmiştim,ama maalesef bitti.Ambalajını plastik sandım ve içerisinde ayna olduğu için başka bir şeyde kullanırım dedim ve üstündeki yazıyı çıkartmamla kapağın mukavva olduğunu fark ederek yıkıldım.Allık hakkındaki detaylı yorumlarım için tık tık.

Dior Eyes Essential Eye Zone Boosting Super Serum,Pek bir etkisini görmedim belki de küçük boy olduğu için belki de yaşıma hitap etmediği içindir.

Watsons Magic Lipbalm,çabuk bitti ya da ben severek kullandığımdan fark edemedim ama gayet başarılı bir ürün.Hafif renk vermesini de çok sevdim.Üstelik çok da kalıcı.

Nuxe Kuru yağ,vanilya lilakutudan sürekli çıkan ürünler arasında çok çok seviyorum aslında evdeki bir kaç yağımı bitirdiğimde sadece bu yağı kullanacağım kokusu yapısı etkisi harika.


Loccitane Hydra Vital Cream,tam boyu var bende ama önce testerları kullanarak başladım.Çok başarılı bence özellikle yaz aylarında sanırım bu ürünün tam boyunu kullanacağım.

Watsons Islak Mendil,yasemin kokusunu hep sevmişimdir.Çok severek kullandım.Sürekli alıyorum zaten.

Lancome Visionnaire Advanced Skin Corrector,Ben çok bir farkını göremedim elimde bir kaç tane daha tester var onları da deneyip tam bir yorum yapacağım.

Cettua Burun bantları,Nivea kadar olmasa da başarılı bulduğum ürünler arasına girdi.Üstelik fiyat olarak da gayet uygun.Tekrar alabilirim ihtiyaç halinde..


Missha Maskeler,Yeşil olan solgun görünümü toparlamak için ve gayet başarılı.Sarı olan ise Sebum kontrolü ve gözenekleri açmak için ve bu maske de gayet başarılı.Sarı olan maskeyi daha çok sevdim çok daha hissedilir etkisi var.Tekrar alabilirim..


Benri Islak Mendil,yine sürekli kullandığım ürünlerden.Çantamda ıslak mendil olmadığında huzursuz oluyorum.

Fresh'n Soft Makyaj temizleme mendili,çok severek kullandım.Genelde bu tarz mendiller makyajın kabasını almak içindir ama ben 2 mendille tüm makyajımı temizliyordum.



 Vee yılların emektar pudrasına veda etme vakti artık zorlanıyorum kullanırken.İsmini bilmiyorum,kapağı da kırılmış arkasında oil control yazıyor sadece :(  Çok ilginç yapısı bozulmamış ve ben yıllardır kullanıyordum.Genelde makyajımı sabitlemek için kullandım.Parlama tozutma vs yapmadı.Tekrar bulsam alırım herhalde ama önce evdeki yedekleri bitirmek lazım.












Yorumlar

  1. bu kadar hızlı ürün tüketebilmene gercekten hayranım :)

    YanıtlaSil
  2. Valla Ecemcim bende bilmiyorum ben bile hızıma yetişemiyorum :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder