TRND İle Fairy Platinum'u Deniyorum

Merhabalar,2 gün önce kapımı çalan kargo ile Fairy Platinum deneyimine başladım.Mail kutuma anket düştüğünde katılımımın onaylanacağını pek düşünmemiştim.Sonrasında onaylandı maili geldiği gün kargonun gelmesi üzerine Fairy maceramız başladı.Arkadaşlarıma dağıttım bile bakalım yorumları nasıl olacak :)


Küçük bir bölüm kaldı elimde onları da dağıtacağım fotoğraflamak adına bıraktım.20 paket arkadaş akraba ve tanıdıklarımıza dağıtmamız için gönderildi.1 paket ki içerisinde 20 tane var bu paket de bizim denememiz için.

Bana kargo öyle bir vakitte geldi ki ilk deneyimimi yaşamış bulunuyorum.Tam makineyi doldurdum düğmeye basıyordum kapı çaldı ve paketi açtığımda kapsülleri görünce hemen denedim.


Normalde yoğun programları kullanırdım ama Fairy Platinum gücünü denemek için kısa programda çalıştırdım.En rahatsız olduğum o bütün makinenin yumurta kokusunu hissetmedim.İlerleyen günlerde çok daha fazla yoruma sahip olacağım ama ilk izlenimim gayet başarılı.
Teşekkürler TRND..

Yorumlar