Biotherm Aquasource Gel

Merhabalar,yine setin içinden çıkan bir ürün ile sizlerleyim.Böyle başarılı ürünler keşfettikçe iyi ki almışım diyorum.Cildim karmadan yağlıya dönük ve zaman zaman yanaklarımda kuruma oluyor.Bu sebeple çok yağlı kremleri sevmiyorum.Genelde jel yapıdaki kremler daha çok ilgimi çekiyor.BU üründen sanırım jel yapısı sayesinde göz bebeğim oldu ama mini boy olduğu için çabuk bitti.



Ürünün içeriği için 'İçerisinde bulunan MANNOZ sayesinde epidermisin 5 katmanını nemlendirir ,48 saat durmaksızın nem sağlar ve Cildi LİFE PLANKTONLAR sayesinde besler.'ifadesi kullanılıyor.

Bendeki 15 ml di ama bu kadar çabuk biteceğini tahmin etmemiştim.Geceleri ve gündüzleri olmak üzere günde 2 defa kullandım.Özellikle yağlı ciltlerin çok seveceğine inandığım bir ürün.Kolay emilen hafif bir yapısı var.


Böyle şirin minnak bir kutusu var.Bakıldığında beyaz gibi dursa da bir sonraki fotoğraftan da anlayacağınız gibi aslında rengi açık mavi kremin.


Özellikle yapısını çok sevdim.Cildime gereken nemi sağlayıp,yağlandırma yapmadı.Bu ürünü kullandığımdan beri cildim ışıl ışıl hem de çok belirgin bir farkla.
Bu arada belirtmeliyim ki farklı bir kokusu var ben çok sevdim ama eşim pek sevmedi.Ben koku konusunda genelde eşimin fikrini de alıyorum o biraz seçicidir ve seçici olanlarınız için farklı bir bakış açısı da sunmak istiyorum.Eşimin tarifine göre kokusu biraz sigaraya benziyormuş.Bana hiç öyle gelmedi daha çok bitki kokusu gibi hissettim.

Neyse genel olarak ürün gerçekten başarılı hem hafif yapılı olsun hem de cildimi yağlandırmasın derseniz bir gözatın derim.



Yorumlar

Yorum Gönder