Bir Küçük Sephora Alışverişi

Merhabalar,uzun zamandır ciddi anlamda alışveriş yapmıyordum.Hani bir nevi evdeki ürünleri bitirmeye çalışıyordum ancak bazı biten ürünlerimin yokluğuna dayanamamam ve indirim haberi birleşince yine dayanamadım.Hemen inceleyelim bakalım neler almışım :) 


Sephora'nın bu oje çıkarıcılarına öyle alışmışım ki onlarsız yapamıyorum.Uzun zamandır kullandıklarım iyice ellerimi cinayet işlemişe döndürünce mecbur bitenler kutusuna atıldılar ve hemen yenilerini aldım.Özellikle ayaklarımdaki ojeyi çıkartmak işkence oluyordu ancak bu süngerli oje çıkarıcılar sayesinde hiç de zor değil.Ben genelde böyle 3 lü alıyorum.Normal ojeler için,simli ojeler için ve ayak tırnaklarındaki ojeler için olmak üzere 3 tane :)

Şu 19 TL lik seti geçen sefer kaçırmıştım çok da üzülmüştüm.Zaten çift fazla makyaj temizleyicisini kullanıyorum toniğini de daha önce kullanmıştım ve sevmiştim temizleme sütü de ekstrası oldu.Ve fiyat olarak da gerçekten çok uygun.

Clarins',n setine her seferinde bakıyor ama almıyordum.Clarins ürünlerinin bazılarını kullanmıştım ve memnun kaldıklarım olmuştu vücut serisini de şimdi deneyimleyeceğim bu set sayesinde bakalım hakkında yorumlarım nasıl olacak ?

Rexaline,bu set gözüme fena halde çarptı göz kremimde bitmek üzereydi ve böyle mini boyları deneyip hem keşfetmeyi hem de tam boyunu almadan önce hakkında yoruma sahip olabileceğim kadar kullanmayı seviyorum.

Evet benim Sephora alışverişim bunlardı.Genelde ihtiyaç alışverişi oldu.Bakalım ürünler hakkında yorumlarım nasıl olacak? Beni takipte kalın bir de Holika Holika alışverişim sizlerle olacak :) 

Yorumlar

  1. Ne güzel bir alışveriş olmuş güle güle kullanın bende bloğa beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) Hemen bakıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder