Guerlain Precious Light Rejuvenating Illuminator Aydınlatıcı

Merhabalar,bu ürünü alalı yaklaşık 1 buçuk ay oldu hemen hemen her makyajımda da kullandım artık yorum sahibi olduğumu düşünüyorum ve ürün hakkındaki görüşlerimi sizlerle paylaşıyorum.


Tam gözaltı kapatıcım bitmişti ve gözaltı morluklarını kapatacak aynı zamanda aydınlatacak bir ürün ararken satış danışmanının tavsiyesi ve uygulaması üzerine beğenip aldığım bu ürünü gerçekten çok sevdim.
Corrector dahi kullanmadan gözaltı morluklarımı kapatıp bir de aydınlık bir görünüm veriyor.Çizgilere dolma yapıyor ama dayanıklılığı uzun sürüyor.Pudrayla üzerinden geçmeye gerek yok zaten pudralı bir yapısı var.



Yukarıda gördüğünüz gibi fırçalı bir aplikatöre sahip.Bu ürünü çok da kullanışlı yapmıyor çünkü ben illa parmaklarımla uygulamayı tamamlıyorum.Ama en azından hijyen açısından mantıklı.



Bendeki 01 numarası.Bu kadarcık bile özellikle gözaltlarım için yeterli oluyor.
Ürünün kullanım alanları burun kenarları özellikle bunu küçük göstermek için,dudak üstü,şakaklar,gözlatı,gözkapakları vs..
Ben çok kullanışlı buldum.Hem kapatıcılığı yüksek hem de aydınlatıcı özelliği sayesinde yorgun görünümü engelliyor.


Uygulama öncesi,


Uygulama sonrası..

Bu 2 fotoğrafla çok daha net farkediliyor kapatıcılığı.Eğer hem aydınlatsın hem kapatıcılığı yüksek olsun diyorsanız bu ürüne gözatın bence.
Bu arada ürünün fiyatı 120 TL civarı.



Yorumlar

  1. çok güzelmiş ama biraz pahalı canım

    YanıtlaSil
  2. Evet fiyatı biraz fazla ama kesinlikle hakediyor :)

    YanıtlaSil
  3. Cidden değermiş fiyatına, indirim felan olsa tadından yenmeyecek bir ürün, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder