Sephora Outrageous Maskara

Merhabalar,son zamanlarda blogumda pek fazla makyaj ürünü yorumuna yer vermediğimi fark ettim.Bu ürün hakkında uzun zamandan beri görüşlerimi bildirmek istiyordum ama güzel bir ışık yakalayıp fotoğraflayamamıştım.Sonunda o ışığı yakaladım ve yazım sizlerle gelelim ürün hakkındaki yorumlarıma..

  
Şu an bu maskara bitmiş olduğu için en doğru yorumlara sahip şekilde yazabilirim.Ben normalde küçük fırçalı maskaraları pek sevmezdim ancak bu ürün beni hem şaşırttı hem de bu konuya bakış açımı tamamen değiştirdi.Artık büyük fırçalar beni korkutuyor.


Gördüğünüz gibi fırçası o kadar küçük ki kirpiklerimi bu denli uzun göstermesini beklemiyordum.Bu ürün hakkında genel şikayet fazla akışkan yapısı bana çok akışkan gelmedi yapısı.
Şu sorun var,üst kirpiklerime uygularken göz kapağımdan maskara izlerini silmem gerekti hep.
Ama kalıcılığı ve verdiği hacim ve uzunluk için katlandım.Yani tempolu bir hayatınız varsa bu ürünü tavsiye etmem ama hacimli ve uzun kirpikleri seviyorsanız bence bir şans verin.
Fiyatı sanırım 49 TL civarıydı.


Yorumlar