Yves Rocher Tırnak Güçlendirici

Merhabalar,son zamanlarda hızlanan nailart çalışmalarım sayesinde artık tırnak bakımıma biraz daha yüklendim.Yani zaten aksatmam bakımlarımı asla ama tırnak bakım ürünlerimi biraz daha çoğalttı.Son günlerde elimden düşmeyen balmdan bahsedeceğim sizlere..


Yves Rocher Tırnak Güçlendirici

Ne kadar adı krem olarak geçse de bence bu ürün krem formda değil.Bildiğimiz balm gibi koyu bir yapısı var.

Ben genelde tırnaklarıma limon-zeytinyağı karışımını uyguluyorum ama üşeniyorum.Çok sık kırılmalar yaşamazsam genelde tırnak bakım ürünleri kullanıyorum.Geceleri uyguladığım bu balm sayesinde tırnaklarım gerçekten güçlendi.Kat kat açılmalar durdu ve tırnak dayanıklılığım arttı.
Ayrıca tatlı bir kokusu da var.Gece uyumadan önce tırnak diplerime uyguluyorum gündüz ise tüm tırnağıma uyguluyorum.Bir balmın bu kadar işe yarayacağına inanmazdım.

Ben bu ürünü geçtiğimiz senelerde almıştım tam tarihi hatırlamıyorum ama şu an sanırım mağazalarda ve online sitesinde bulunmuyor.Sanırım üretimden kalkmış bir ürün.Ama eğer denk gelirseniz mutlaka atın sepete..


Yorumlar

  1. Bu ürün bende de var ama Menekşe yağından o kadar memnunum ki daha buna sıra gelmedi. Deneyeyim o zaman artık :) Güle güle kullan canım sen de :*

    YanıtlaSil
  2. Bende menekşe yağını kullandım bir süre ama kremleri daha çok sevdiğim için bu kreme yöneldim.Yorumlarını bekliyorum bence seveceksin :) Teşekkür ederim :*

    YanıtlaSil
  3. aaa neden kalkmış ürünü merak ettim doğrusu almak istiyorum umarım ratlarım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder