Bitenler #25

Merhabalar,yine uzun bir bitenler yazısı ile sizlerleyim.Tatil öncesi yazma fırsatı bulamadığım için biraz uzun olacak çünkü tatilde de çok fazla ürün bitirdim. Hadi hemen başlayalım :)



Avon Ayak Rendesi,ismini tam bilmiyorum benim bulduğum ismi ne yazık ki ayak rendesi,çünkü ayağımı bildiğiniz rendeledi 1 ya da 2 kere kullandım ve çöpe gidiyor.Daha önce aynı türde Ped Egg kullanmıştım ve 4 yıl kadar kullandım çok da memnundum bu üründe aynıdır diye düşünmüştüm tam bir hayal kırıklığı oldu.



Loccitane Vücut Sütü,bu fotoğraftakiler zaten tatilde bitirdiklerim.Kokusunu,yapısını çok sevdim.Muhteşem kokusuyla tatilime renk kattı.Denk gelirsem alırım tekrar..

Altapharma Banyo Köpüğü,çok güzel köpürdü ben bu kadarını beklemezdim.Banyo keyfinize keyif katmak için deneyebilirsiniz.Kokusu muhteşem bana meyveli şekerlerin kokusunu hatırlattı.

Nivea Duş jeli,fazla yoğun bir yapıya sahip olsa da vücudu güzel nemlendiren bu minnak duş jellerini seviyorum.Ama sürekli kullanımda beni sıkıyor bu tarz ürünler böyle mini boyları alıp kısa zamanlı kullanmayı seviyorum.Kokusu klasik nivea krem kokusu :) 

Benri Hindistan Cevizli Oje Çıkarıcı,kokusu ve oje çıkarması başarılı ancak simli ojelerde biraz zorlandı.Şu boyları genelde seyahatlerde pratik bulduğum için alıyorum.



Wella Şampuan,Aldığım bir setin içinden çıkmıştı tatilde bitirdiğim ürünlerden.Ancak çok memnun kalmadım,saçımı fazla tel tel ayırdı ve kabarttı.Kokusunu da sevmedim.Tam boyunu kesinlikle almam.

Dove Deodorant,aldığım seyahat setlerinden çıkan bu minnak deodorantları çantamda bitene kadar gezdiriyorum.Klasik Dove kokusu çok fazla beklentim yok tazeleme gereği pek hissetmediğimden genel olarak memnunum.

Mustika Ratu Tonik,yağlı ciltler için olan bu tonik tatilimde büyük taşıma kolaylığı sağladı ve vedalaştık.Daha önce de kullanmıştım.Yalnız bu sefer burun kenarlarımı fazla yaktığını hissetttim.Zaten vanilya kutudan çıkmıştı özellikle gidip satın almam.

Himalaya Face Wash,arındırıcı Neem özlü yıkama jeli,kokusu fena değil ancak ilgimi çekmedi.Garnier yüz yıkama jeline benzemiş fakat biraz daha başarısız buldum ona göre.Sanki zaman zaman cildimde kuruma yaptı bu ürün.Tam boyunu alıp tekrar deneyeceğim belki yanlış değerlendirmişimdir.


Dirty Works Kapatıcı,son zamanlarda yapısında değişmeler oldu.İlk zamanlar severek kullanıyordum ancak yapısı fazla yağlandı ve kapatıcılığı zayıfladı.Bu sebeple çöpe gidiyor.Bir daha da almam.

Mavala Hızlı Oje Kurutucu,bu ürünü annemden çaldım ve aşıktım resmen.Bittiğinde ağlayacaktım neredeyse :( Çok ama çok başarılı bir ürün.Zaten şu ana kadar Mavala'nın kullandığıım tüm ürünlerini çok sevdim.Ojemi hızlı kurutuyor ve uzun süre dayanıklılık sağlıyordu.Şimdilerde Alessandro'nun Top Coat'ını kullanıyorum onu da seviyorum ama bir Mavala olamadı maalesef..

Kalyon Oje İnceltici,bozulan ojeleri 2 3 damla ile hayata döndüren mucize..Her gördüğümde alıyorum.Evde  7 8 tane var bence sizde her gördüğünüz yerde alın hem her zaman bulunmuyor hem de bu ürün resmen mucize..

Rexaline Makyaj Temizleme suyu,Sephora alışverişim sırasında gözüme çarpmıştı bu minnağında içinde bulunduğu set ve tatilde hepsini kullandım.Diğer ürünleri farklı bir yazı altında değerlendireceğim.Ancak bu ürünü hiç sevmedim.Resmen gözüme yaktı yüz makyajımı da kesinlikle temizlemedi.

Clinique Anti Blemish Solutions,daha önce tam boyunu kullanmıştım ve memnundum ama tabiki bitti.Bu ürünü de tatilde kullandım minnak sivilcelerimi yok etmekte başarılıydı.Tam boyunu alırım evdeki stoklarımı bitirince..




Defacto el kremi,harika bir kokusu var.Puding gibi insan yememek için kendini zor tutuyor.Ancak kavanozlu olmasına rağmen çok çabuk kuruyor bu kremler ve maalesef yapısı maske gibi..Ben güzel kokusuna aldanıp bir kaç çeşit almıştım ama tam bir hayal kırıklığı oldu.Ayak maskesi gibi kullandım o zaman nemlendirmesi güzeldi ama el kremi olarak kullanılmayacak bir ürün.Küçük olduğu için tek seferlik ayak maskesi gibi kullanıp bitireceğim diğer türlerini..

Nuxe Brightening Program Cleansing Foam,sevdiğim ürünlerden detaylı yazısı için tık tık.

Bio Oil,bu biten kaçıncı şişe ve evde kaç tane daha var inanın bilmiyorum.Bu ürün olmazsa kendimi boşlukta hissediyorum.Şu an eşim ve ben zayıflama sürecince olduğumuzdan bolca kullanıyoruz.Hem çatlaklarımızı onarıyoruz hem de cildimizi neme doyuruyoruz.Tabiki çatlaklar yok olmuyor ameliyat haricinde ama en azından görünümünü düzgünleşiyor ve yeni çatlak oluşumunu engelliyor.

Sephora Çift Fazlı Makyaj Temizleyici,en sevdiğim..Bittikçe aldığım ürünlerden kendisi ama zaman zaman farklı markalara da şans veriyorum.Ancak henüz bu ürün gibisini bulamadım.Hem makyajımı temizlesin hem gözümü yakmasın diyorsanız gözatın derim.



En sevdiğim 3 lü..True Match harika bir fondötendi.Hem cildimde maske hissi vermeden hem de kağıt gibi bir görüntü vererek makyajımı düzgünleştiriyordu.Detaylı yazısı için tık tık.

Clinique CC krem,son günlerde elimden düşmedi..Tam cilt rengimdi ve 30 spf korumasıyla cilt lekelerinin önüne geçti.Evdeki stoklarımı erittiğimde kesinlikle tekrar alacağım.

Benefit The Porefessional Makyaj Bazı,harika bir ürün tekrar denk gelirsem mutlaka alırım.Detaylı yazısı için tık tık.


Nivea Yumuşak Peeling Kremi,mis gibi kokuyor bu yumuşak peeling.Ölü hücrelerden çok güzel arındırıyor cildi ve güzel temizliyor.İri ve hemen eriyen granüllerini de ayrıca çok sevdim.Denk gelirsem alırım sanırım tekrar.

Neutrogena Pore & Shine Peeling Jel,severek kullandım,detaylar için tık tık.


Slazenger Deodorant,bu deodorantı eşi kullandı ama sevmedi.Özellikle belirtmek istedim.Çünkü ter kokusunu engellemediği gibi ekstra bir koku saldığını fark ettik.İçerisindeki herhangi bir madde bunu sağlamış olabilir.Aslında kokusu harika ama maalesef artık bizimle değil..

Clinique Göz Makyaj Temizleyicisi,çok severek kullanıyorum.Daha önce tam boyunu bitirmiştim.Göz makyajını güzel çıkarıyor göz yakıyor ancak çok fazla değil çift fazlı yapısı sayesinde de biraz yağlı his bırakıyor ama nedense ben bu ürünü çok seviyorum :)

Bu minnak şişede benim hazırladığım saç bakım yağı karışımı vardı.Benim hazırladığım bu yağ karışımı ile ilgili detaylı yazı için tık tık.



Avon Topuk Yumuşatıcı Krem,ben genelde bu tarz ürünleri maske gibi kullanıyorum.Gece temizlenmiş ayağıma sürüp üzerine havlu bir çorap giyiyorum ve sabah yumuşacık topuklarla uyanıyorum.Sevdiğim bir kremdi genelde avonun ayak kremlerini severim zaten nemlendirmeleri gayet başarılı oluyor.

English Home Body Mist,bildiğiniz şeker kokusuydu.Hatta deli gibi şeker seven bana bile ağır gelen bir kokusu vardı.Bence parfüm kadar etkili ve kalıcı bir ürün.Ancak son zamanlarda kokusu biraz ağır geldi,tekrar tercih etmeyebilirim.

Clinique Mascara,minik ve ince fırçasını seviyorum bu maskaranın.Alt kirpiklerime daha çok rahat kullanabildim.Kıvırmadan çok kirpiklerimi uzatan bir maskaraydı ve tek tek ayırıyordu.Denk gelirsem alırım tam boyunu..




Maybelline'nin setinden çıkan bir lipgloss çok seviyordum,neredeyse hiç renk vermese de dudaktaki ıslak bitişini seviyordum.

Bath And Body Works Mum,harika bir kokusu var.Eşim yılbaşı zamanında almış ve şu an ne kadar aradıysam da bulamadım.Yarım gibi dursa da artık yanmıyor.Çünkü ben mum yakmayı seviyorum eşim fazla mum yakılmasından hoşlanmıyor mumu 30 kere yak söndür yapınca belli bir aşamadan sonrası maalesef ki yanmıyor.Böyle yarım gibi görünse de aslında artık mum tamamen eridi.



Listerine Ağız Bakım Ürünü,muhteşem,ilk kullanımdan itibaren dişlerinizin renginin açıldığını fark edebiliyorsunuz.Yedeğini açtım kullanmaya başladım bile..Tadı berbat olsa da beyaz dişler için katlanılabilir..



 Holika Holika Baby Silky Foot Mask Sheet,güzel bir ürün ama çok da gerekli görmüyorum detaylar için tık tık.


Pronail Keratinli Manikür Seti,ilk kullanımdan itibaren sürekli aldığım ürünler içerisine girdi.Evde manikür keyfini yaşamak oldukça eğlenceli detaylar için tık tık.


Holika Holika Göz Çevresi bandı,çok çok beğendim kesinlikle tekrar alacağım detaylar için tık tık.

L'action Karbon Maskesi,burundan siyah noktaları söküp atıyor resmen.Nivea ve Holika Holika ile neredeyse aynı yakında detaylı yazısını yazacağım ama her seferinde kullanıp unutuyorum.Fiyat olarak biraz fazla içersinde az ürün olduğu için sürekli almıyorum genelde Nivea'nın siyah nokta bantlarını tercih ediyorum.Ama denk gelirsem tekrar alacağım :) 

Evet ben bu yazıyı yazarken maalesef bitenler kutum tekrar doldu yani yakınlarda bir bitenler yazısı daha gelecek,umarım sıkmamışımdır sizler şimdilik hoşçakalın :) 










Yorumlar

  1. Pronail keratinli pedikür kiti de çok başarılı. Mavala Hızlı oje kurutucuyu da listeme ekledim. :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle çok başarılı sürekli alıyorum ben,Mavala'nın diğer ürünlerine de bakmanı tavsiye ederim özellikle tırnak sertleştiricisi çok başarılı..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder