Hediyeleşme Etkinliğinden Hediyelerim Geldiiii :)

Merhabalar,geçenlerde sevgili kozmetiksandigi ve makyajdefterimm in düzenlediği hediyeleşme etkinliğine katılmıştım.Benim eşim sevgili eseninguncesi ydi.Aslında ikimizde Ankara'da yaşıyoruz ama benim yaşadığım sağlık sorunları sebebiyle kargolaşmak zorunda kaldık.Şimdi gelelim ince fikirli sevgili Esen'in bana gönderdiği hediyelere :) 


Öncelikle bu minnak kutuyu göstermek istedim.Harika bence çok çok beğendim :) 


İşte birbirinden güzel hediyelerim de bunlardı :) 
Garnier in kapatıcısını almayı hep düşünüp sürekli unutuyordum,Rival de Loop tan harika bir ruj almış sağolsun rengine bayıldımmmm.
Fa nın bu minnak roll on u özellikle spor çantamdan hiç çıkmayacak ve harika kokuyor.
Shazilinin sütlü kahvesi benim için harika bir deneyim oldu.Minicik ayrıntıyı dahi yakalamış sağolsun kahve şekersizdi :) 
Rival de Loop'un yine harika bir ürünü termal suyu kendisi tatilde kullanıp bitirmiş çok sevmiş bende eminim en az onun kadar seveceğime :) 
Rival De Loop tan bir maske en yakın zamanda deneyeceğim bu markanın ürünlerini genelde çok beğeniyorum.Ve yine aynı markadan harika renge sahip bir oje :)
Oriflame markasına ait parfüm testerı denedim çok sevdim bile..
Golden Rose Mascara,bu markaya ait hiç maskaram yoktu en yakın zamanda deneyimleyeceğim..
Veee Dalan'ın seyahat seti tam da tatil öncesi şeker gibi geldi :)

Birbirinden güzel hediyeleri için çok teşekkür ederim.Yakın arkadaş olacağımıza inandığım bir insan oldu sevgili Esen..Bundan sonra bizimle ilgili postlar dahi yazabilirim.Emeğine yüreğine sağlık hepsini çook beğendim.Ayrıca etkinlikte emeği geçenlere de ayrıca teşekkür ederim böyle güzel dostluklar edinmek adına harika oluyor :)



Yorumlar