Holika Holika Siyah Yumurta Sabunu

Merhabalar,en çok bu ürün ile ilgili soru ve yorum alıyorum.Bu ürünü merak eden çok tabi benim gibi :) Şimdi inceleyelim bakalım bu tatlı yumurta nasılmış :)


Farklı çeşitleri bulunsa da ben siyah nokta ve gözenekler için olan siyah yumurtayı aldım.Yumurta dediğime bakmayın şekli yumurta ama bildiğimiz sabun gibi :) 
Biraz garip bir kokusu var itici değil ama aromalı bir koku değil.


Görselde de gördüğünüz gibi yumurta şeklindeler.Kutunun içinde 2 tane var.Ben henüz 1 tanesini yarılayabildim ancak çok bereketli sabun.


İçerisinde kömür bulunuyor,genelde zaten siyah nokta temizliğini iddia eden ürünlerin içinde kömür vardır.Bildiğim kadarıyla da başarıyı bu etken madde arttırıyor.
Peki ben bu sabunu nasıl kullandım ?
Sabah akşam olmak üzere günde 2 kere kullandım.Sabahları normal sabunla cildimi yıkar gibi kullandım ancak akşamları ıslak yüzüme krem haline gelene kadar bolca köpürterek yoğun kıvamı elde edene kadar köpürttüm 20 dakika kadar bekledikten cildim gerildikten sonra yıkıyorum ve ardından nemlendirici uyguluyorum.
Bu sabunu yaklaşık 1.5 aydan beri kullanıyorum ve gözlemlediklerim şunlar;
  • Cildim ışıl ışıl parlıyor ben dahil herkes bunun farkında :) 
  • Gözeneklerimde ciddi gözle görülür küçülme var.
  • Siyah noktaların görünümde azalma var.
Cildi kurutmadan gözenek ve siyah nokta temizliği yapıyor.Sanırım tek sıkıntısı kullanımı yani ben bu tarz ürünleri kullanırken asla üşenmem ama eğer sizde benim gibi üşenmiyorsanız kesinlikle faydasını görecekseniz.Ancak eğer üşeniyorsanız bu ürün size göre değil çünkü zahmetli gelebilir sabah akşam düzenli kullanılması gereken bir ürün.Faydalarına bakılırsa bence sizde üşenmeyin :) 

InstagramAnlık paylaşımlarım için İnstagram adresim :) 

Yorumlar

  1. Çok şeker görünüyorlar ama maalesef hala Holika Holika' ya uğrayamadım... Güle güle kullan tatlım ;))

    YanıtlaSil
  2. Bende çok uzun süre uğrayamamıştım ama girince kendimi kaybettim bence acele et ürünleri çok başarılı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder