Maria Nila Lumious Colour Şampuan

Merhabalar,geçenlerde Maria Nila'dan seyahat boy şampuan ve saç kremi gelmişti İnstagram'dan takip edenler bilirler 3 kere kullandım ve ilk kullanımdan itibaren gözlemlediklerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.

Maria Nila Lumious Colour Şampuan

Öncelikle Firmaya bu tatlı ürünlerle beni tanıştırdığı için teşekkür ediyorum.Ben ki bir şampuan en fazla ne yapabilir diye kullanmaya başladım bu ürünleri..
Bildiğiniz gibi saçlarım röfleli ve yakın zamanda da tatilden döndük yani saçlarım oldukça yıpranmış durumdaydı ne kadar dikkat etsem de..
Zaten paket tatil dönüşü elime geçti ve iyi ki de öyle olmuş dedim.Şimdi gelelim firmaya Türkiye'ye yeni giriş yapmış profesyonel saç bakım ürünleri satışı yapan bir firma..Bizler yeni duysak da aslında 30 yıllık bir firmadan bahsediyorum sizlere..
Ürünlerde Sülfat,paraben yok.İçerisinde Argan yağı da bulunuyor.Ayrıca %100 Vegan ürünler..
Ancak ben en çok yumuşacık ambalajları ve kokusunu sevdim :) Fiziksel olarak ilk gördüklerim bunlar :) 
Normalde saçlarım yumuşak değildir saç bakım ürünleri ve ekstra kremler kullanarak yumuşatırım saçımı.Ancak denemek için ilk olarak sadece şampuanı kullandım ve saçıma verdiği yumuşaklığa inanamadım :) Saç kremi dahi kullanmadan saçlarım inanılmaz yumuşattı ki eşimde bunu tastikledi.
Şampuan çok güzel köpürüyor ve çok az bir miktar yeterli oluyor.Böyle mini bir boyu birden fazla kullanma sebebim bu olmalı.
Ayrıca eşimin tabiriyle muzlu çok güzel bir kokusu var.Hem kokusu hem saça verdiği yumuşaklık bir sonraki yıkamaya kadar etkisini gösteriyor.
Benim kullandığım bu minik seri boyalı saçlar için olan.İçersinde nar özleri varmış boyanın kalıcılığını arttırıp saça verdiği hasarı onarıyormuş.Şimdi saçımın boyasının kalıcılığını arttırdığını bu mini boylarla keşfedemem çünkü koyu renk bir saçım olmadığı için boyanın akıp akmadığını fark edemiyorum.Ancak boyanın saçıma verdiği zararı onardığını söyleyebilirim.
Bildiğim kadarıyla Salonlarda satışı olan bir ürün,ancak şunu söyleyebilirim gördüğünüz yerde stoklu alın bence inanın ben öyle yapacağım :) 



Yorumlar