Sephora Oje Koleksiyonum

Merhabalar,geçen sene Sephora dan mini bir oje seti almıştım ve elimdeki tüm Sephora ojeleri sizlerle incelemek istiyorum.


İlk olarak ojelerin fırçalarını çok çok sevdiğimi belirtmeliyim.Ben genelde ince fırçalı ojeleri pek sevmiyorum.Daha çok kalın fırçaları seviyorum çünkü sürümü daha kolay oluyor ve tırnak etlerime bulaştırmadan rahatça sürebiliyorum.İnce fırçaların hakimiyeti bana her zaman daha zor gelmiştir.

Tam hatırlamasam da sanırım hepsi set değildi ekstra aldıklarım da var ama bu ojelere bayıldım.
Gelelim ürünler hakkında yorumuma;
  • Çabuk kuruyor.
  • Ekstra top coat gerektirmeden muhteşem parlaklık sağlıyor.
  • Çıkarken de bir o kadar zahmetsiz çıkıyorlar.
  • En açık renkleri sadece 2 kat uygulamak yeterli oluyor.
  • Normal renkler tek katta mükemmel renk sunuyor.
  • Simli ojeleri çıkarırken çok fazla zorlanmadım.
  • Kalıcılıkları harika,3 4 gün bozulmadan idare edebiliyor.Uçlardan dahi açılma yapmıyor.
Bazılarını da tırnaklarımda görelim :) 


Benim favorim bu oldu şu an tırnaklarımda bu oje var.Hem çok temiz bir duruşu var hemde rengi gerçekten çok başarılı..


Bakır kırmızı diye nitelendirdim bu rengi ama gerçekten çok güzel duruyor.Özellikle de akşam muhteşem durur.


Nailart olmadan olur mu :) Ben çok yakıştırdım bu iki rengi birbirine :) 


Bu da tam anlamıyla yeşil renk dendiğinde aklıma gelen renk :) Harika bir rengi var üstelik tek kat yeterli oldu bu rengi elde etmem için :) 


Gri rengi hep sevmiştim.Ancak şu netlikte gri renkle ilk defa karşılaştım ve çook sevdim :) 


Evet benim test ettiklerim şimdilik bunlardı daha fazlası için İnstagram dan takip edebilirsiniz.Sephora ojeleri bu hafta inceleyeceğim..









Yorumlar