Son Zamanlarda Nailart Çalışmalarım

Merhabalar,İnstagram dan takip edenler bilir son zamanlarda nailart çalışmalarım hızlandı.Yakında Youtube kanalında yapılışlarını da göstereceğim.Ama şimdilik nailartlarıma bir gözatalım :) 


Sephora'nın çok beğendiğim rengiyle yaptığım altın ışıltılı nailart  :) 


Pembe ve mavi uyumunu her zaman sevmişimdir :) 



Bunlarda deniz dalgaları :) 



Dalgasız deniz :) 


Oldum rengarenk :) 


Çizimli ilk çalışmam fırçam biraz daha ince olsaymış daha iyi olurmuş :) 


Havyar manikür :) Çok beğendim,ilk defa denedim başarılıydı.Ancak çok uzun süre dayanmıyor tabiki :) 

Evet son zamanlardaki nailart çalışmalarım bunlardı devamı gelecek :) 


Yorumlar

  1. Nail art konusunda çok beceriksizim ama denemelerim devam edecek:)

    YanıtlaSil
  2. Bende ilk zamanlar kötüydüm zamanla eh biraz düzelttim hiç takılma zamanla oluyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder