21 Günde Çikolatayı Unuttum

Merhabalar,son 2 yıldır çikolata sevdam arttıkça arttı.Öyle kötü durumdaydım ki etrafımdakilere yalan söyleyip 2 3 paket çikolata yerdim.Şimdilerde çikolatadan tamamen soğumuş durumdayım peki bunu nasıl yaptım ?


Eminim yukarıdaki görsele hepiniz iç çekmişsinizdir.Hatta evinizde çikolata varsa hemen yeme isteği gelmiştir.Ancak sakin olun..
Ben ki deli gibi sürekli çikolata yiyen insan soğuduysam siz de soğuyabilirsiniz bu kötü yiyecekten.
Eşim tüm mide ameliyatı olduğu sırada bende diyet yapıp kilo vermek istedim ancak olmadı şimdilerde öğrendim ki kilo vermemi engelleyen bir hastalığım varmış.7 8 kilo versem de hoop geri alıyordum,sebep hastalığımmış neyse onu da çözüyorum şimdilerde farklı bir yöntemle onunla ilgili de ayrıntılı yazı yazacağım.

Bir yerde okumuştum eğer 21 gün çikolata yemezseniz vücut çikolatayı unutuyormuş.Değişik şeylerle uğraşmayı sevdiğimden denemek istedim.
Son kez 1 kavanoz Nutella yı yedim ve bir daha yemeyeceğime dair kendime söz verdim.En sevdiğim şey alışveriş,eşime çikolata yersem ağlasam zırlasam da alışverişe götürme,alışveriş yapmama engel ol dedim.
Ve gerçekten 21 gün çikolatanın yerine farklı şeyler koyarak yememeye direndim.
Mesela çikolata krizine girdiğimde yürüyüş yaptım ve etrafta market olmayan yerlere gittim özellikle.Çok çok dayanamadığım zamanlarda gün kurusu yedim ki çok severim,o da tatlı bu da tatlı dedim.
3 4 aydır çikolata yemiyorum ve yaşıyorum gayet de iyiyim.Artık çikolatalı pasta bile ilgimi çekmiyor.Bunu kanıtladım 21 gün kendinizi tutarsanız gerçekten de canınız hiç çikolata istemiyor.Tadını dahi unutup,aklınıza gelmiyor :)
Eğer sizin de benim gibi çikolata sevdanız var ve bundan sıkıldıysanız bence deneyin.Ekstra bir şey almanıza ilaç falan kullanmanıza gerek yok ilaç sizsiniz sadece sabredin :) 


Yorumlar