Avon Outspoken By Fergie Edp&Body Lotion

Merhabalar,kim ne derse desin bende mutlaka 1 2 tane orjinal parfüm kullansam da günlük hayatta evde,spora giderken,bakkala,markete giderken orjinal parfümü kullanmak açıkcası içimi acıtıyor,sanki parayı havaya veriyormuşum gibi geliyor.Bunun adına genelde 1 2 tane de uygun fiyatlı ürünler parfümler alıyorum.
 Avon'dan Fergie'nin edt sini aldım bir süredir kullanıyorum ve beni gerçekten çok şaşırttı.


Ben ki her ne kadar şekerli tatlı kokuları sevsem de genel olarak ağır kokular hoşuma gidiyormuş bunu anladım.
Bu parfümün farklı bir yaklaşımı var çünkü isim sahibi Fergie de gayet orjinal bir kişilik ve bu parfüm de kendinizi Fergie gibi hissettiriyor.Zaten Outspoken da kelime anlamı olarak özgüvenini haykırmak anlamına geldiğinden bence adı da kokusu da Fergie'ye uygun olmuş :)
Yaban mersini,ahududu,sümbülteber ve siyah deri kokularıyla mükemmel uyumlu bir parfüm..
Ancak tatlı değil ağır bir parfüm.
Vücut losyonu ile birlikte kullanıldığında çok daha kalıcı oluyor.Ayrıca bence orjinal parfümlerle yarışır bir kalitesi var yolda insanlar durdurup parfümümün markasını soruyorlar :)
Fiyatı sabit değil ne yazık ki ama genelde 30 60 TL arası değişiyor indirimde denk gelirseniz bence bir şans verin :) 

Yorumlar