Color Club Harp On İt

Merhabalar,son zamanlarda nailart ve ojelere takmış durumdayım.Yine instagramda gezerken Gizem arkadaşımın paylaştığı fotoğrafta bu ojeyi gördüm vee resmen aşık oldum.Hemen araştırdım ve makyajsaati sitesinde buldum ojeyi,sipariş ettim ve  3 gün içerisinde elime ulaştı..

Color Club Harp On İt

Haksız mıyım ama :) Işıksız ortamda sürdüm resmen gri duruyor bir sorun var herhalde dedim güneş altındaki görüntüsü buydu bir kere daha mutlu oldum.

2 kat uyguladım ojeyi tek katta hafif saydamlık yapıyor.Bugün ojeyle 2. günüm ve ışıltısından zerre kaybetmedi ki dün havuza girdim,2 kere duş aldım ve 1 2 bulaşık yıkadım.Uçlarından dahi soyulma yapmadı dünkü gibi aynen duruyor 1 kere daha sevdim ojeyi.Fiyatı 30 TL bence buna kesinlikle değiyor.


Yorumlar

  1. Ay bu benim istek listemde de bulunuyordu ne zamandır. Alayım o zaman bir an öncee :* Harika durmuş, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle tavsiye ederim ben korkuyorum bitirmekten o kadar başarılı bir oje kalıcılığı,duruşu mükemmel :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim çok severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder