Gliven Natura Sprey Deodorant

Merhabalar,biz market alışverişlerimizi ya Migros'tan ya da Macro Center'dan yapıyoruz.Doğal olarak oralardaki kozmetik bölümlerine de yapışıyorum.Ve bu sayede farklı markalarla tanışıyorum.Bu ürün de yine Macro Center da tanıştığım yeni bir ürün :) Birlikte inceleyelim bakalım nasılmış ?


Bu ürün tamamen bitkisel içeriğe sahip.İçerisinde alüminyum bulunmuyor kesinlikle bu konuda hassas olanlara duyurulur.
Ter kokusunu uzun süre önlüyor ve kötü kokulara kesinlikle karşı koyuyor.
Çok fresh doğal hafif ve kalıcı bir kokusu var.Tabi ki ben üzerinde yazan Vanilla için aldım ve sayesinde Vanilyayı bir kere daha sevdim.
Bir deodorant hem cildi yumuşatıp,nemlendirip hemde nasıl böyle kalıcı olur bilmiyorum.Bu markanın bir de kivilisi var bu ürün bittikten sonra sonraki seçimim kivilisi olacak ..
Macro Center'larda bulabileceğiniz ürünün fiyatı 10 TL :) 




Yorumlar