Gratis Alışverişim :)

Merhabalar,alışveriş yazısı olduğu için sanırım bir klasik haline dönüşen şunu yazacağım;'ben evde masum masum otururken hiç bir şekilde de aklımda alışveriş yoktu ama telefonuma mesaj geldi veee Gratis'ten yapacağım 100 TL alışverişin 25 TL si Gratis'ten miş :) ' Ve benim saç kremi stoğum bitmişti oje çıkarıcım,asetonum :( Bu fırsat değerlendirilmeliydi :) Neyse eşimi ikna ettim ve gittik.Bakalım neler almışım..


John Frieda Sarı Saçlara Özel saç maskesi,kullananlar çok övdüler ve şans vermek istedim indirim de olunca kaçmadı tabi..Fiyatı 23.00 TL civarı..

Gosh Saç Kremi,ilk defa bu markaya ait saç bakım ürünlerini kullanacağım bakalım neler yaşayacağız.Fiyatı 8.75 TL civarı.

Elidor Saç Kremi,bu yeni serileri ilk defa deneyeceğim herkes heryerde reklamını yapınca merak ettim.Fiyatı 7,30 TL civarı..

Benri Saç kremi,devasal boy farkındayım herhalde uzun süre beni idare eder.Bu kremler arasında ilk kullanacağım ürün bu olacak.Fiyatı 6,50 civarı..

Dove Saç Kremi,uzun zamandır Dove kullanmıyordum ama sanırım uçlarımın yine ihtiyacı var..
Fiyatı 7.90 TL civarı..

Giovanni Saç Maskesi,merak ediyordum aklımda olacağına kullanayım dedim bakalım sevecek miyim ? Fiyatı 12.00 TL civarı..


Benri Oje çıkarıcılar eski kutularının üstünde aseton yazıyor bilmiyorum sanırım formülleri değişmiş ve üzerinde artık oje çıkarıcı yazıyor :) Bittikçe alıyorum büyük bol olmaları büyük avantaj çabuk bitiyorlar ve nailart yaparken pompalı şişeler büyük kolaylık oluyor bana :) Fiyatı 6,50 TL civarı.

Benri Kulak Çubuğu,bittikçe aldığım ürünlerden yine..Fiyatı 1,90 TL civarı.

Bavul isimliği artık adı her neyse :) Sürekli seyahate çıktığımız için bavullarımın karışmaması adına önemli bir kaç tane daha alacağım bunlardan.Fiyatı 3,00 TL

Wet'n Wild Göz kalemi rengi çok hoşuma gitti tam yazlık..Fiyatı 4,50 TL


Eyüp Sabri Tuncer Seyahat Seti,dediğim gibi biz çok seyahat ediyoruz ve böyle minnakları aradığımda bulamıyorum.Bulmuşken aldım kullanacağım gün için sabırsızlanıyorum :) Fiyatı 9.90 TL civarı..

2 adet İpek Pamuk,sürekli alıyorum zaten daha çok almak isterdim ama evde ciddi anlamda yer yok :) Fiyatı 3,30 TL civarı..

Veee son olarak Dalan Çantalı set,fiyatı 9.00 TL..

Yukarıdaki rakamlarda civarı dememin sebebi her fiyatın altında indirim vardı ortalama rakamları yazdım bende Gratis fişlerini anlamakta hala zorluk çekiyorum.Neyse 3 aşağı 5 yukarı bir fikir edinmiş olabileceğinizi düşünüyorum.

Ayrıca tüm alışverişim 126,59 TL tuttu ve hiç para ödemedim.Nasıl derseniz birikmiş puanları kullandım ve zaten 25 TL de az ödediğimi düşünürsek çok karlı bir alışveriş oldu :)

Tüm ürünleri en yakın zamanda deneyimleyip yorumlayacağım beni takipte kalın anlık paylaşımlar için İnstagram kullanıcım adım:Yesimdedi
Şimdilik hoşçakalın..






Yorumlar