Holika Holika Aleo Vera Yatıştırıcı Jel

Merhabalar,geçtiğimiz ay Holika Holika mağazasından alışveriş yaptığımı ve ürünleri tek tek incelediğimden bahsetmiştim.İnstagram da takip edenler bilirler Bio Oil den sonra elim ayağım olmuş 2. ürünüm Aleo Vera Jeli oldu.
Peki nedir bu aleo vera jeli ?
Aleo vera,Afrika kökenli bir bitki olup görüntüsü kaktüse benzer..En büyük özelliği ise su ihtiyacı olmadan sıcak bölgelerde uzun süre hayatta kalabilmesidir.Bunu da içeriğindeki sıvı yani aleo vera jeli olarak aldandırdığımız içerisinde vitaminler,mineraller,aminoasitler ve enzimler ile sağlar.
Hatta Nefertiti ve Kleopatra'nın güzelliğinin Aleo vera jelinden geldiği söylenir.


Bu jelin içeriği %99 Aleo vera jeli olduğu için çok daha içim rahat.Bu aralar insanlar evinde bu bitkiyi yetiştirip öyle kullanıyor ama bu üründe bu zahmete gerek kalmadan satın alabileceğiniz bir jel.Hatta evinde bu bitkiyi besleyip kullanan arkadaşım bu jelden çok da farklı olmadığını söylediğinde içim daha da rahat etti.
Şişesi de çok şirin bitince atarken çok üzüleceğim gerçekten.Öyle ki sanki jel bitkisinden akıyormuş gibi hissettiriyor.


Görüntüsü bu şekilde kesinlikle şeffaf ve fazla akışkan olmayan bir yapısı var.
Gelelim kullanım alanlarına :) 
Say say bitmez tek bir bölge veya kullanım sınırlaması yok.Benim gibi korkusuzsanız vucüdunuzda oluşan her sorunda kullanırsınız :)
Ben yüz nemlendiricisi,vücut nemlendiricisi,yanık jeli,böcek ısırıkları,sivilce izleri,sivilcelerle mücadelede bol bol kullanıyorum.Ayrıca tatilde yandığımda yanıklarıma uyguladığımda hem serinletti hem de acısını hafifletip ertesi gün daha az acıyla uyandım.
En ilginci ise kesinlikle yapışkan his bırakmıyor aklınıza gelen tüm sorunlar için kullanabilirsiniz.Ayrıca çok ferah da bir kokusu var...
Fiyat performas olarak gerçekten muhteşem ayrıca inanılmaz da bereketli ben bol bol kullandım ve hala yarısı duruyor.Mutlaka bittikçe alacağım ürünler arasında..Eğer Ankara'ya yolunuz düşerse mutlaka bu ürünü sepetinize atın :) 
Fiyatı ise 35 TL..



Yorumlar