Rimmel London Wake Me Up Fondöten İncelemesi

Merhabalar,uzun zamandır kullandığım fondötenim bitmeden inceleme yazısı yazmak istedim.Benim cildimde çok kusur yok çil leke vs yok ancak bir kaç tane çok çok göze batmasa da ben var ve ben onlarla yıllardır barışamadım bu nedenle yaz kış fondöten kullanıyorum.Ve fondöten de de aradığım genelde yoğun kapatıcılık oluyor.Kapatıcılığı çok başarılı olmasa da günlük hayatta kullanılabilecek bir fondötenden Wake Me Up fondötenden bahsedeceğim bugün sizlere..


Öncelikle tasarımı gayet iyi yani albenisi olan bir ambalajı var.Cam şişe ve pompalı olduğu için kullanımı da gayet pratik döküldü,aktı sıkıntısı yok..


Gördüğünüz gibi minik ışıltıları da var ancak ciltte öyle ışıl ışıl durmuyor merak etmeyin disko topuna dönmüyorsunuz.


Gördüğünüz gibi çok çok yoğun bir yapısı yok.İçerisinde SPF 15 bulunuyor ama yaz aylarında kullanacaksanız bu koruma sizin için yeterli olmayabilir dikkat !
Bu tonlar benim tonlarımdır ancak bu renk bende baya açık durdu aslında diğer fondötenlerimle neredeyse aynı renk hatta daha koyu ama cildimde çok çok açık durdu.Ancak bir kaç blogda okuduğuma göre bu herkesin genel şikayeti..Neyse ki ben bu soruna çözüm buldum bb kremim ile karıştırıyorum çok açık durmuyor o zaman..
Ancak şöyle de bir sorun var özellikle gün ışığındaki fotoğraf çekimlerinde yüzünüz hayalet gibi çıkabilir dikkat edin..
Ancak şunu itiraf etmeliyim 3 saatlik uykuyla da dursanız bu fondöten ile yorgunluk izleriniz yok oluyor belki içindeki ışıltılar belki de yapısı ama bir şey sizi aydınlık ve dinlenmiş gösteriyor..
Benim için tek dezavantajı hafif biraz orta kapatıcılığa sahip olması onu da kapatıcı paletler ile çözüyorum.
Benim gibi karma ciltte bile akma,kusma veya kurutma yapmadı.Cildimle gayet iyi anlaştı makyaj bazı olmadan dahi iyi bir performans gösterebiliyor...
Genel olarak ben çok sevdim,özellikle yorgun olduğum günlerde elim hep bu fondötene gidiyor ve uzun tempolu günlerde kurtarıcım olmuş durumda..
Fiyat performansa göre de gayet başarılı normal fiyatı 25 TL sanırım indirimde daha da bir sevilir :) 


Bu fotoğrafta kullandığım fondötende Wake Me Up :) 


Bir incelemenin daha sonuna geldik şimdilik hoşçakalın..
Tüm sosyal medyada Yesimdedi olarak bulabilirsiniz beni ..




Yorumlar

  1. indirimde almayı düşündüklerimden. Hakkında hep olumlu şeyler duydum çünkü.
    Bu arada çok şekersiniz ve frekanslarınız birbirinizin kopyası. Bu uyum günümüzde çok zordur, Allah nazarlardan korusun sizi... <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  2. Evet indirimde bende 1 tane daha almayı düşünüyorum.
    Çok teşekkür ederiz,kesinlikle bu devirde uyumu yakalamak çok zor.Biz şükürler olsun yakaladık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder