The Body Shop Çay Ağacı Yüz Maskesi

Merhabalar,bugün sizlere bir konuğum var aslında ismi Sacit 1 aylık bir pisi ama çok yaramazız bu aralar :) Şu an bile kim bilir evin hani köşesinde yaramazlık yapıyor ..
Neyse efendim bizim bugün inceleyeceğimiz The Body Shop markasına ait Çay ağacı yağı serisinin maskesi..
Daha önce yağını kullanmıştım bu serinin ve gerçekten çok sevdim.Özellikle sivilcelerle mücadelemde büyük yardımcım oldu..Şimdi gelelim maskesi ile ilgili yorumlarıma..


Aslında ben bu maskeyi uzun zamandır kullanıyorum,hatta yarılamış durumdayım kavanozu :) Yağlı ve lekeli ciltler için olan bu maskeyi gerçekten çok sevdim.Özellikle yeni oluşmak üzere olan sivilceleri oluşumunu engellemesi ve cildimi pürüzsüzleştirmesini çok seviyorum.Ee bir de malum çay ağacı yağı cilde resmen nefes aldıran bir yağ,bu özelliği sayesinde maskeyi uyguladıktan sonra büyük rahatlama hissediyorum..


Yukarıda gördüğünüz gibi biraz koyu bir yapısı var.Kokusu çay ağacı sevmeyenlerin hoşuna gitmeyebilir biraz ağır..
Ürünü haftada 1 kere uyguluyorum genelde ve bu bana yeterli geliyor.
Genel olarak özetleyecek olursak sivilce izlerine,kızarıklıklarına ve oluşumlarına iyi gelen rahatlatıcı ve pürüzsüzleştirici bir maske..Fiyatı sanırım 39 TL civarıydı ancak yaklaşık 2 aydır kullandığım ve 2 ay daha kullanabilecek durumda olduğum düşünülürse çok da fazla değil..


Kocişim ve yeşil Yesimdedi ile hoşçakalın,beni tüm sosyal medyada Yesimdedi olarak bulabilirsiniz(Yakında Youtube da bulabilirsiniz)



Yorumlar