Tüp Mide Ameliyatına Nasıl Karar Verdik ?

Merhabalar,biz eşimle tanıştığımızda ben 50 kilo eşim 160 kiloydu.Ancak eşimin kemikleri baya iri olduğunda 130 kilo gibi duruyordu.Estetik olarak beni hiç ama hiç rahatsız etmiyordu çünkü gerçekten çok yakışıyordu kilosu..Normalde bu kilodaki insanlar içine kapanık olur ki ben bile aldığım 30 kilo ile baya içime kapanmıştım ama eşim tam tersi kendisiyle barışıktı ve bu ameliyat söz konusu bile değildi onun için.
Annemin uzun araştırmaları sonucu iyi bir doktor yani dokturumuzu bulduk Koray Tekin..
Annemin doktor araştırmasında baz aldığı çok ameliyat az hasar idi ve en en en iyi doktoru buldu şu an daha iyi anlıyoruz.


Şu fotoğrafta yani 20 Eylül 2014 te kilosu 170 lere de varınca ameliyatı iyice düşünmeye başladık.Estetik olarak asla düşünmedik ama eşimin günlük hayatta yaşadığı zorluklar bizi daha çok itti bu ameliyata..
Çoraplarını giyerken zorlanması,sürekli tansiyonun fırlaması,yataktan kalkarken zorlanması vs sayamayacağım türlü zorluk yüzünden ameliyat daha da bir yakın geldi bizlere..
Uzun süreler ameliyatın nasıl olduğunu okuduk ameliyat olan hastaların sayfalarına üye olup yorumlarını okuduk..
En son aşama Koray Bey ile görüştük.Geniş bir test istedi bu testler sonucunda ameliyatta olmazsa yani zayıflamazsa bizi can sıkıcı rahatsızlıklar bekliyordu ve olmazsa olmaz durumundaydık.
Özellikle Pelin Öztekin'in zayıflaması bizi çok motive etti ben İnstagram'dan onu takip etmeye başladım ve mucizevi değişimi bize önayak oldu.
Neden eşimde fazla kilolarından kurtulmasın ki diye düşünürken ameliyat günü aldık...

Evet böyle karar verdik ameliyata bir sonraki yazımda ameliyat ile ilgili ayrı bir yazı yazacağım sonrasında değişimi gözlemleyeceğiz beraber :) 



Yorumlar

  1. geçmiş olsun canım inşallah rahat bir ameliyat ve sonrası yaşarsınız. sağlık için şartsa bence en doğru karar

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederiz.Çok şükür zor zamanları atlattık böyle kolaylıkla yazabilir hale geldim :)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun canım..Önemli olan sağlık..Kilo yaşamı etkileyemeye başladıysa elbette doğru bir karar..Değişimi merakla bekliyorum :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederiz ..Kilo sorun haline gelince mecbur kalıyor insan iyiki böyle bir ameliyata karar vermişiz detaylarda daha net anlaşılacak :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder