Eylül Favoriler

Merhabalar, bu ay favoriler biraz gecikse de sonunda yazabiliyorum. Hadi hep beraber inceleyelim bu ay favorilerim nelermiş ?


Hindistan Cevizi Yağı, saç bakım rutinimde asla eksik olmayacak bir ürün. Hem saçlarıma nem vermesini hem de bakım yapmasını seviyorum. Ayda en az 5 kere saçıma maske şeklinde uyguluyorum mutlaka :) 


Yves Rocher'in bu tatlış el kremi, bu ay elimden hiç düşmedi. Hem tırnaklarıma bakım yapıyor, hemde ellerimi yumuşacık yapıyor. Yoğun yapısı var ama yapışkan his bırakmıyor, hemen emiliyor.


Clinique markasına ait en en sevdiğim ve bu ay elimden asla düşmeyen rujum. Hem kalem ruj olmasıyla avantajlı hem de uzun süre ki dudaklarımı yememe rağmen kalıyor :) 


Sally Hansen markasına ait Top Coat,Hem ojelerimi hızlı kurutuyor hem de parlaklığını arttırıyor.


Bana firma tarafından gönderilen ama aşık olduğum bir ürün. Ukip markasına ait bu ürün bu ay en çok kullandığım ürünler arasında. Hem saçıma hacim verip hem de sabitleyen ayrıca saçıma zarar vermeyen bir ürün çok severek kullandım. 


Laction markasına ait bir maske :) Taktım bu ara bu markaya,bu maske de hiç fena değildi sivilceleri söndürdü ve cildimi inanılmaz ferahlattı.
Kil içerikli bir maskeydi.

Evet bu ay favorilerim bunlardı hepsinin yazılarını uzun uzun yazacağım için çok uzatmadım.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın :) 





Yorumlar