İlk Çekilişim

Merhabalar, çekilişimin bitmesine son günler kala yazısını da paylaşmak istedim.



Beyonce Pulse Parfümü şanslı bir kişiye hediye edeceğim :) Çekilişim instagram üzerinden devam ediyor.Kullanıcı adım:yesimdedi hala katılmak için zamanınız var.

1 Ekim'e kadar sürecek olan çekilişimin şartları 👉 İnstagram hesabımı takibe almanız 👉 fotoğrafı profilinizde paylaşmanız ve #yesimdedi etiketini kullanıp,beni etiketlemeniz 👉 Blogumu takibe almanız 👍 Her biri için 1 çekiliş hakkı kazanacaksınız.Çekiliş hesaplarının katılımı dikkate alınmayacaktır ! Bol şanslar ❤️ (Fotoğraf alıntıdır,net fotoğrafını çekemediğim için görsel kullandım.Ürünün kırık olup olmadığını kontrol etmek amaçlı sadece açıp kontrol ettim %100 orjinal kullanılmamış 0 ürün )


Ayrıca yakınlarda The Balm markasına ait en sevdiğim paleti şanslı bir arkadaşıma hediye edeceğim.Bu şartlara ek olarak ilk çekilişime katılanlara ekstra hak vereceğim bence kaçırmayın :) 




Yorumlar