Loccitane Alışverişim :)

Merhabalar,çalışmaya başlayınca daha çok gezdiğim için alışveriş yapmaya başladım :) Ama bakalım Loccitane'dan neler almışım :) 


Mini ürünlerin bulunduğu setler her zaman favorimdir.İçerisindekiler şampuan,el kremi,banyo yağı ve çok merak ettiğim bir nemlendirici :) 



Yine farklı bir set daha aldım.Yine el kremi,vücut yağı ve şampuanı var.Yılbaşında daha güzel setleri oluyor o zamana saklıyorum alışveriş aşkımı :) 


Bunlar da tatlı satış danışmanı arkadaşların bana hediye ettiği sample lar :) 

Evet yakın zamanda bu minnak ürünleri deneyimleyip,yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.Şimdilik hoşçakalın..




Yorumlar

  1. Merhabalar,

    L’Occitane Verbena Şampuan ve Duş Jeli ile ilgili yorumlarımı ben de sizinle paylaşmak istiyorum: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/bir-marka-iki-urun-loccitane-verbena-sampuan-ve-dus-jeli/

    Çok sevgiler ve selamlar 💛

    YanıtlaSil

Yorum Gönder