Mini Gratis Alışverişim

Merhabalar,ürünlerle hep içice olunca almadan yapamıyor insan tabii.Bir de Laction markasının ürünlerine takmış durumdayım.Bakalım neler almışım ?


Laction karbon maskesi sayesinde Güzelbakkendine de 1. olmuştum.Ve bittikçe aldığımı her zaman belirtiyorum daha bu ürünün üstüne bir burun bandı bulamadım.Severek kullanıyorum.

Ve 2 maskesine şans vermek istedim.Bakalım onlar hakkında yorumlarım nasıl olacak ?

Sizde benim gibi misiniz ? Ben bazen aylarca renk uyumu gözetmeden aynı çantamı takarım.Ya da aynı marka ürünleri kullanırım.Son zamanlarda Laction markasına takmış durumdayım.Bu iki maskenin detaylarını yakında paylaşacağım ve daha da farklı ürünlerini deneyeceğim bu markanın.Bir de saç maskeleri var tek kullanımlık ürünlerden pek bir şey anlayamam ama onları da deneyeceğim.


Yorumlar

Yorum Gönder