The Body Shop Camomile Derinlemesine Temizleyici Butter

Merhabalar,son zamanlarda bloguma az vakit ayırabildiğimin farkındayım ama artık çalışıyorum.Banka kariyer girişimlerimin başarısız olmasıyla asıl sevdiğim işe yani kozmetik sektöründe kariyere başladım.Artık Gratis'te çalışıyorum.Hem kendimi geliştirmek hem de kariyer yapmak adına başladım ve inanılmaz da mutluyum.Düşünsenize moraliniz bozuluyor veya başınız çok ağrıyor reyonlara gözünüzü çeviriyorsunuz binlerce güzel kozmetik ürününün içindesiniz ben buna 'Huzur'diyorum :) Neyse efendim,Panora Avm ye gelirseniz uğrarsınız hatta çok çok gezerseniz şirin sarışın bir Yeşim görebilirsiniz. :) 
Neyse gelelim ürüne ben bu ürünü bitirmemek için direniyorum resmen :( Çünkü gerçekten çok başarılı ve The Body Shop'a girince çıkamadığım için gidip almaya üşeniyorum :( 


Bu ürün Hindistan Cevizi Yağı gibi katı formda bir ürün ancak elinize aldığınızda eriyor.Bolca cildime masajla yediriyorum ve ardından suyla ya da ılık ıslak havluyla tüm makyajımdan kurtuluyorum.


Gördüğünüz gibi ben bitirmek üzereyim hatta fondöten kalıntıları dahi mevcut :) Hani göz makyajınızı ne kadar silerseniz silin sabah gözaltınızda siyah siyah boya birikir ya bunda asla öyle bir şey olmuyor tamamen makyajı çözüyor.
Ve ardından tonikle geçiyorum hiç makyaj kalıntısı gelmiyor pamuğa yani baya başarılı bir ürün.Ayrıca şuana kadar gözümü yakmadı ancak hassas ciltler yine de dikkatli kullansın.
Özellikle kışa çok uygun bir ürün ama benim gibi tembeller için uğraştırıcı bir ürün.Tabi diyorsanız tek bir ürün hem ten makyajımı hem de göz makyajımı çıkartsın ama kalıntı bırakmasın,kesinlikle aradığınız ürün bu.
Ardından tonikle geçmezseniz nemlendirici gibi olur geçerseniz de cildinizi kurutmuyor.
Yani her seçenekte başarılı bir ürün.Bu bittiğinde kesinlikle yenisini alacağım.
Fiyatı 42 45 TL civarıydı sanırım.

Evet bir yazımızın daha sonuna geldik.Şimdilik hoşçakalın,takipte kalın yeni yazılarım geliyor.

Yorumlar

  1. Aaa hayırlı olsun tatlım, çok güzel bir iş seçmişsin. Ben de heveslendim birden :) İiy çalışmalar dilerim :*

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Çok eğlenceli tam biz bloggerlara göre kesinlikle tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder