Yves Rocher Alışverişim

Merhabalar,son günlerde hep alışveriş yazılarıma denk geliyorsunuz.Çünkü mağazaların önünden geçmem bile tehlikeli oluyor bazen..


Çok övülen ve bugüne kadar bende olmayan ürünleri aldım.
Meşhur yüz spreyi bakalım nasılmış.Ben bu tür spreyleri çok kullanıyorum evde,spor çıkışı,iş saatlerinde bunladığımda nemsizlik hissettiğimde 1 2 fıs ile kendime geliyorum.
Ve güzel kokulu maske,kötü yorumlar okudum hakkında ama yine de şans vermek istedim.
El peelingi çok severim peelingleri yüzüm sevmese de peelingleri vücudum,ellerim ve ayaklarım sever..Deneyelim bakalım övüldüğü kadar var mı ?
Veeeeee en en en meşhur yüz peelingi dediğim gibi yüzüm peelinglerden pek hoşlanmıyor aslında ama çok çok yazıldı,çizildi övüldü denemek istedim.
Tüm alışverişim 49 TL tuttu vee şampuan da hediye :) Daha önce kullandığımı hatırlamıyorum şampuanlarını bakalım bu ürüne karşı nasıl tepki verecek saçlarım.

Tüm ürünleri en yakın zamanda kullanıp,yorumlayacağım..Şimdilik hoşçakalın..


Yorumlar

Yorum Gönder