Estee Lauder Anti-Oxidant Beauty Benefit BB Creme Broad Spectrum SPF 35

Merhabalar,uzun zamandır kullandığım ama yorumlamaya yeni başlacağım bir üründen bahsedeceğim sizlere .. 



Evet bitmek üzere hatta son gramlarını bugün kullandım yine çünkü çok başarılı bir ürün. BB krem ama kapatıcılığı çok başarılı anında cildinizle bütünleşiyor.


Minicik bir dokunuş tüm yüzünüze yetebiliyor. Yağ içermiyor ama yağlı bir yapısı var ve yapısına rağmen yağladırmıyor cildi. 
En çok da ilgimi sitesinde gördüğüm şu açıklama etkiledi Patentli Süper Anti-Oksidan Kompleksinin, serbest radikallerin neden olduğu-erken yaşlanma belirtileri gibi- 
hasarlarla savaştığı kanıtlanmıştır :) 

Kanıtlanmış bir de daha ne olsun.Hem bb krem kullanıp hemde yaşlılık izlerinin önüne geçebiliyorsunuz.


Çok yoğun bir yapısı var ama cildinizde kesinlikle maske gibi durmuyor. Baz uygulayıp fondöten yerine de uygulayabilirsiniz ya da baz olarak kullanıp fondöteni üstüne de uygulayabilirsiniz. Ardından pudra uygulamaya bile gerek yok. Ve inanılmaz ama ciltte aydınlatıcı etkisi bile var.


Şu ana kadar kullandığım en iyi bb krem olduğunu söyleyebilirim. Bitince ilk işim yenisini almak olacak.

Cildimde herhangi bir alerjik reaksiyona sebep olmadı tam tersi iyileştirme sağladığını düşünüyorum.Yaşım 25 i geçmeye başladıkça yaşlılık karşıtı ürünlere ilgim artmıştı. Bu anlamda ilk ve etkili olduğunu düşündüğüm ürünüm oldu. 

Fiyatı 116 TL ve bence bunu sonuna kadar hakediyor. Hem yaşlılık karşıtı olsun hem de yağlı cildime iyi gelsin derseniz bence gözatmanız gereken tek ürün.






Yorumlar

  1. Canım ELCA kozmetikte daha uygundu sanırım fiyatı, tam emin değilim ama müsait bir zamanında oraya da bak istersen :*

    YanıtlaSil
  2. Tatlım katılıyorum benm deneme fırsatım oldu gerçekten anlattığın gibi fakat tek sorun ben esmer biri olmama rağmen light rengi bile bana çok çok koyu geldi. ondan dolayı almaktan vazgeçtim.

    YanıtlaSil
  3. Ayy çok teşekkür ederim mutlaka bakacağım fazla para vermenin anlamı yok :)

    YanıtlaSil
  4. Bence de biraz koyu ama çok çok az sürüyorum o zaman tek kat olduğu için çok fazla sırıtmıyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder