Loreal Göz ve Dudak Makyaj Temizleyicisi

Merhabalar, uzun zamandır kullanıp sevmediğim bir kaç üründen olan Loreal Makyaj temizleyicisinden bahsedeceğim sizlere..
Biliyorum seveni de çok sevmeyeni de ama ben sevmeyen gruptanım. Gelelim sebeplerine ;


Ambalaj kullanım zorluğu getiriyor. Azıcık kullanayım diyemiyorsunuz çünkü kapak şekli itibari ile hiç uygun değil. Fazla fazla dökülüyor kontrol edemiyorsunuz.

Ürün çift fazlı bir ürün, tamam çok yağlı bir his de bırakmıyor ama benim gibi her şeye hassasiyet göstermeyen gözü bile kıpkırmızı yaptı. Alerjik bir tepki olduğunu düşünmüyorum belki bu tarz ürünlere artık gözüm hassasiyet geliştirmiş olabilir bilmiyorum. 

Dudağımdaki ruju dahi ovarak çıkartıyorsam bence bu ürün o kadar da gerekli değil. Evet biraz suya dayanıklı ürünler kullanıyorum ama zaten vaadi de suya dayanıklı makyajı çıkartmak değil mi ?

Yani özetleyecek olursak ben bu ürünü sevmedim. İşin ayrı komik bir yanı ise 2 günde bitti bile yani bence parasını da hiç haketmiyor. Bu ürünü sevmeme sebeplerim de bunlardı şimdilik hoşçakalın :) 





Yorumlar