Bee Beauty Duş Jeli

Merhabalar, uzun zamandır eşimle severek kullandığımız duş jelinden bahsetmek istiyorum sizlere :) Bir duş jeli hakkında ne anlatabilir diye aklınızdan geçtiğini biliyorum ama bence okumaya devam edin :) 


Bir duş jeli düşünün kokusu o kadar gerçekçi ki yiyesiniz geliyor :) Bence kesinlikle çocuklardan uzak tutulması gereken bir duş jeli..  Hatta diyetteyseniz bence sizde uzak durmalısınız. Hala bu kokuyu nasıl bu kadar inandırıcı yaptıklarına şaşırıyorum :) 

Neyse efendim gelelim ürüne; buram buram banyonuzun çilek kokmasını geçtikten sonra güzel köpüren ve cildinizi güzel temizleyen bir ürün. Kokusu duştan birkaç saat sonraya kadar gayet kalıcı ancak cilde nem verdiğini söyleyemeyeceğim çünkü yoğun yapısına rağmen öyle abartılacak kadar nem vermiyor gerçekten.

Fiyat performansına bakılırsa gayet başarılı hatta bana Palmolive'in kremsi yapıdaki duş jellerinden daha başarılı geldi. Fiyatı ise 4.95 TL kesinlikle şans verilebilir bir ürün.






Yorumlar