Essence Long Lasting Eye Pencil

Merhabalar, ben ki gözüme ne sürersem süreyim 5 6 saat dursa da gece mutlaka bozulmuştur. En iyisinden en kötüsüne kadar geçerliydi. Ancak yeni mağazaya geçtiğimden artık mağazamda Essence ürünleri var ve müşteriler sağolsun bir çok ürününü öğrettiler bana ama ilk öğrendiğim bu serinin kalemlerinin gerçekten akmamasıydı ve eyeliner gibi kullanılabilir olduğuydu ve denedim. 


Evet meşhur gözümden akmayan kokmayan kalemler bunlar :) Bir eyeliner kadar parlak durmasalarda akmamaları benim için yeterli :) Sabah 7 de sürüyorum akşam 11'e kadar kımıldamıyor bile :) 


Bu gri kalemin duruşu :) 


Bu da siyah kalemin duruşu :) 

Ayrıca asansörlü ve yumuşak bir kalem kesinlikle uygularken gözünü acıtmıyor insanın ve böylesine yumuşak kalem kesinlikle akma yapmıyor.. 

Ve fiyatı 5.50 TL tabii mağazada bulunan tüm renkleri aldım bende :) Benim gibi göz kapağı yağlı insanlara sesleniyorum deneyin :) İmkansız ama işinize yaramazsa giden 5.50 TL niz olsun :) 








Yorumlar