Manikit Manikür Seti İncelemesi

Merhabalar, nerde yeni ürün çıkmış hemen alıp inceliyorum. Hep meraktan oluyor bunlar ama bazen çok güzel ürünler keşfedebiliyorum. Ancak bu ürün hem iyi hem de kötü bir izlenim bıraktı bende gelin birlikte inceleyelim.


Bu aralar bol bol susuz manikür setlerine takmış durumdayım. Çünkü bazen nefes alacak vakit bile bulamıyorum ama bakımlı olmak zorundayım sürekli. Neyse efendim bu ürünü de hayatımı kolaylaştıracak ümidi ile almış bulundum fakat hem kolaylaştırdı hem zorlaştırdı.

Ambalajının güzelliğine kanarak 3 4 paket almış bulundum ama tırnak etlerimi kurutması ile gözümden düştü. 
Aslında böyle bir setin içinden ilk defa asetonlu mendil çıktığını gördüğümde hem şaşırıp hem de sevinmiştim. Ama hevesim kursağımda kaldı ... 

1 kere denedikten sonra tırnak etlerimin inanılmaz sertleştiğini fark ettim ama malum ben takıntılı şekilde kolonya kullanan bir insanım muhtemelen bu kadar zaman kolonya kullanmama dayanamadı ellerim diye düşünmüştüm. Ancak 2. ve 3. paketlerden sonra da tırnak etlerim sertleşince bu setin bana bunu yaptığını daha doğru tespit ettim. 

Evet manikürü inanılmaz kolaylaştırıyor. Etleri güzel temizliyor ve inanılmaz güzel bir kokusu var ama tırnak etlerim sertleşince bu olumlu etkiler kendini olumsuz yorumlara bıraktı maalesef.. 

Aslında hem fiyat olarak çok uygun hem de çok pratikti ancak bu set yüzünden tırnak etlerime ekstra bakım yapmak zorunda olmam çok iyi bir şey değil benim adıma.. Çünkü gerçekten buna ayıracak vaktim çok kısıtlı..

Bu nedenle bu ürün için artık bizimle diiilsin diyorum ve yorumlarıma son veriyorum. Ayrıca bu seti kullanıp bu etkileri görenler varsa aşağıya yorum bırakırsanız çok sevinirim, şimdilik hoşçakalın :) 

Yorumlar