#16bloggerla2016 Blogger Etkinliği Bölüm 3

Merhabalar efendim, sizleri sıkmamak adına sponsorlarımı bölerek yazıyorum ve bu da 3. yazım. Benim blog yazılarında genelde takip ettiklerim sponsor, bitenler ve favoriler yazıları çok ürün hakkında bilgi verilen yazılar her zaman daha fazla dikkatimi çekmiştir. Ama çok uzun olduklarında okurken sıkılıyorum bu yüzden sıkmamak adına elimden geldiğince kısa tutmaya çalışacağım.. Hadi başlayalım :)


doganecza Avalon Organics ürünlerini tanımamız için vesile oldu. Bir çok blogda okuyup merak salmıştım ürünlerine özellikle lipbalmı hakkında çok şey okumuştum, duymuştum. Zaten eve gelir gelmez ilk lipbalmı denedim :) İlk izlenimim kesinlikle olumluydu.


belizkozmetik in şirin paketini çok sevdim. Ayrıca içimdeki çocuğa hitap edip böyle güzel bir şekeri armağan etmeleri de güzel bir jestti bence.. Takma tırnaklarını ilk defa deneyeceğim. Ancak kirpiği daha önce kullanmıştım ve gerçekten çok doğal duruyordu. Kirpik konusunda tercih edeceğim tek marka olacak :) 


Dolabımda yer alan güzelliklerin sahibi ise printinsta.. Sevgili Neslihan seçmiş benim için sağolsun. Çok ama çok beğendim. Yeni yılımı da kutlamışlar sağolsunlar :) 


HC Hair Care hakkında inanılmaz güzel yorumlar okudum. Ve kullanmak için resmen gün sayıyorum. 


Her gelenin gerçek sandığı, hatta bana ver diye ısrar ettiği güzel çiçeğim ise euroflora dan :) Sitelerini inceledim harika şeyler var ve online satışları da vaaaarr :) 


Bu güzellikler ise yasamdukkani ndan :) Uzun zamandır bir alışveriş planlıyordum sitelerinden bu iki ürünü henüz yeni denemeye başladım ama kesinlikle seveceğimi hissediyorum. İlk alışverişim olabilirler yani.


bilgekozmetik de bizi yalnız bırakmadı ve özellikle çok çok merak ettiğim susuz manikür setleri dahil küçük bir paket hediye ettiler bizlere.. En yakın zamanda deneyimleyeceğim.


gratis de bizi yalnız bırakmadı. Bu güzel paketi hazırlamış bizler için.. Hepsi birbirinden güzel oje ve rujun rengine bayıldım zaten. 


 Özellikle zeytinyağlı ürünleriyle gönlüme taht kuran dalan ın paketine ayrı bir sevdim. Hepsini hemen hemen yakından tanıyorum ürünlerin ve denemek için sabırsızlanıyorum.


jewesto nun kolyesi son günlerde hep boynumda... 

Evet bir etkinlik yazısının daha sonuna geldik. İlerleyen günlerde sanırım 2 yazı daha yayınlayacağım. Şimdilik hoşçakalın.. 







Yorumlar