Bitenler #30

Merhabalar, bir kaç gün öncesi yazmam gereken yazıydı aslında ama o kadar çok ürün bitirmişim ki korktum resmen yazısını yazmaya :) Lafı çok uzatmadan başlayacağım  :)


Palmolive Duş Jeli, duş jelinden biraz farklı bir formda aslında ben daha çok peeling olarak kullanıyorum ama bir o kadar da çok seviyorum :)

Bee Beauty Duş Jeli, özellikle eşimin ayıla bayıla kullandığı gittiğim son bir kaç Gratis'te ise bu türüne rastlayamadığım için alamadığım mis gibi Milkshake kokulu duş jeli :) Detaylar için tık tık.


Geçen sene yılbaşında set olarak almıştım. Bir kaç ürünü bitirdim ve genel olarak bu ürünler hakkında yorumlarım olumlu :) Gerçekten de selülitler üzerinde etkililer ve tam boylarını kesinlikle almayı planlıyorum :) Özellikle yağın kokusu müthiş bayılırım bol bitki kokusuna :) 


Listerine Ağız Bakım Suyu, sürekli alıyorum, yedeği olmadığı için bir süredir de soğuktan dışarıya çıkmaya korktuğumdan alamadım ama en yakın zamanda tekrar alınacak :) Bu arada bu çeşit alkolsüz olduğu için diğerlerine göre daha az yakıyor, yakmadan şikayetçi olanlar bu çeşidi deneyebilir :) 

Splat Diş Macunu, bu aralar vazgeçilmez diş macunu markam :) biraltibirsifirescisemblogblulusmasi sponsorlarımız arasındaydı. Yukarıdaki çeşidi özellikle diş beyazlatma üzerine etkili bir diş macunu ve gerçekten dediğini yapıyor :) Bu günlerde 16bloggerla2016-blogger-etkinligi nde bizlere hediye edilen diş macununu deniyorum ve resmen aşk yaşıyoruz :) Yakında detayları yazarım.


Lush El Kremi, kullanmaya kıyamadım. Sabun gibiydi ellerinizi sabunlar gibi uyguluyorsunuz ama maalesef veda etti bana. Yurtdışına gidenlere ilk ısmarlayacağım ürünler arasında, keşke Türkiye'ye tekrar gelse.. 

Loccitane El Kremi, herkesin kestane kokusuna benzettiği benim ise vanilya kokusunu derinden hissettiğim bir el kremiydi. Yapısı yoğun olmasına rağmen yapışkan his bırakmamasıyla gönlümün efendisiydi. Neyse yedekleri farklı türleri de var. El kremi konusunda genelde Loccitane'ın ürünlerini tercih ediyorum.


Himalaya Neem Maskesi, çok severek kullandığım bir maske detaylar için tık tık..

Yves Rocher İnceltici Krem, çok çok severek kullandığım bir seriydi. Kaç şişe bitirdim artık hatırlamıyorum ama bildiğim kadarıyla farklı bir türü var artık bu tür satılmıyor. Bir süre sonra onu da denerim :) 

Kiehls Midnight Recovery Concentrate, ben çok severek kullandım. Özellikle cildimde büyük bir ışık yansımasına sebep oldu ve yorgunluk izlerini sildi. Cildimi neme doyurup, rahatlattı. Evde farklı bir markanın cilt bakım yağı var, onu denedikten sonra tekrar alacağım ürünler arasında :) 


Diadermine CC krem, biz anlaşamıyoruz bu kremle.. Tekrar tekrar denedim ama yok resmen yüzümden akıp gidiyor, kesinlikle cilt tipime uygun değil. Kullanıp çok seven de var cilt tipleriyle anlaştığı kesin ama ben maalesef anlaşamadım. 

Garnier Arındırıcı Peeling, yüzümde sivilcelenme yaptı ama vücut peelingi olarak gayet başarılıydı. Ve muhteşem bir kokusu var. 


Clinique Makyaj Temizleyici, çift fazlıydı ama aman aman yağlı his bırakmıyordu. Setin içinden çıkan mini boy bir üründü. Ama kesinlikle tam boyunu alabilirim. Makyajı çok güzel temizliyor, kalıntı bırakmıyor.

Yves Rocher Temizleyici Süt, severek kullandım, özellikle kış aylarında genelde böyle yoğun kıvamlı ürünleri tercih ediyorum ciltteki gerginliği azaltmayı amaçlıyorum. 


Rituel De Beaute Isıtıcı Bant, yeni ve geç keşfettiğim ürünler arasında. Özellikle özel günlerdeki ağrılarımız sırasında müthiş bir başarı gösteriyor.

Superdrug Arındırıcı Yüz Maskesi, Mis gibi çilek kokulu tabiki :) İçerisindeki tanecikler sayesinde aynı zamanda peeling etkisi yapan bu maskeyi çok sevdim. Gözeneklerimi arındırıp, cildimi parlatmasını sevdim.

Arko Nem Nemlendirici Bakım Kremi, klasik Arko kokusu, güzel nemlendiren bir kremdi. 

Laction Karbon Maskesi, en en sevdiğim maskelerden :) Evimden hiç eksik etmiyorum, yedeği açıldı bile.. Ben bu ürünü siyah nokta bandı gibi kullanıyorum resmen burnumdaki tüm siyah noktaları yok ediyor bu sebeple de favorim.


Alessandro ve Pastel Oje, ikisi de birbirinden güzel :) Eskiden mavi ojeler bu kadar bilinmezken, İstanbul'a giden sevgili arkadaşım Seren bana sana ne alayım deme gafletinde bulunmuştu ve ben ona İstanbul'da milyon tane tur attıracak mavi oje istemiştim. Şimdi ulaşmak çok daha kolay ve zahmetsiz. Neye ikisi de sevdiğim ojelerdi bitmelerine üzüldüm.Ama neyseki yedekleri var.

Pastel Kapatıcı, altında aydınlatıcısı da bulunan bu kapatıcının maalesef tarihi geçtiği için benimle vedalaşıyor. Kapatıcılığı ortaydı, ancak aydınlatıcısı fazla aydınlatıyordu genelde far olarak kullanmıştım.

Max Factor Kalem Ruj, evet yapış yapış bir his bırakıyor ama rengi çok güzeldi ve inatla kullanıp, bitirdim. Diğer renklerine geçiyorum artık :) 

Rimmel London Scandaleyes Eyeliner, bildiğimiz keçeli kalem gibi bir ürün, kuruduğu için atıyorum ama çok da sevmemiştim. Silik silik çiziyordu. 


İpek pamuklar :) Bir Yeşim klasiği onlar, çok severek kullanıyorum ,yedeği açıldı bile..

Swisspers Tırnak Temizleme Pamuğu, tırtıklı yüzeyi sayesinde gerçekten de büyük rahatlıkla temizledi ojelerimi :) Gratislerde bulabileceğiniz ürünün fiyatı sanırım 8 TL civarıydı. Ama değiyor gerçekten..


forfuncookie nin minik şans kurabiyeleri :) Bana resmen şans getirdi, sebebini ilerleyen zamanlarda açıklayacağım :) 

yorukali çilek reçeli, eşim reçel konusunda seçicidir ama bu minnak reçeli sevdi bende çok severek tükettim. 


Fairy Platinum, evimde de artık severek kullanıyorum. Özellikle de deterjana el değmeden makineye yerleştirildiği için daha bir rahat içim.

Absolute Ayak Maskesi, muhteşem, kesinlikle yazısını okumalısınız. tık tıkk


Watson Lip Balm, kim bilir ne zaman aldım ve nerelerdeydi. Dibinde azıcık kalmış ama yapısı değiştiği için çöpe gidiyor. Hala güzel kokuyor :) 

Nivea lip balm, güzel kokusuyla severek kullandığım ürünler arasındaydı. Evdeki lipbalmlarımı bitirdiğimde tekrar alabilirim.

Avon balm, çok güzel bir kokusu var ve nem verme konusunda inanılmaz başarılı bulduğum bir üründü.

Flormar lip balm, kavun ve çilekliydi sanırım. Muhteşem bir kokusu vardı ama nem verme konusunda aman aman başarılı değildi. Evet gün içinde uyguladıkça nemi hissediyorsunuz ama kısa süreli gibi geldi bana. Sanırım artık üretilmiyor.


Davines Işıltı Veren Yağsız Sprey, bugüne kadar kullandığım en en en iyi spreydi. Detaylar için tıkk.

Arifoğlu Hint Yağı, özellikle saç bakım yağı yapmakta genelde kullandığım ürünler arasında.. 


Benri Oje Çıkarıcı, bu biten kaçıncı şişe bilmiyorum artık. Özellikle kullanım kolaylığı için sürekli tercih ettiğim bir ürün. Ve ojeleri çıkartmakta büyük yardımcı :) 


 Loreal Göz Kremi, severek kullandım detaylar için tık tık..

Ekilips Konjac Sünger, detaylar için tıkk.

Dalan Dolive Saç Bakım Kremi, methini çok duydum ilk defa denedim. Küçük boyda büyük yorumlar yapamacağım. Ama gerçekten başarılı bence saçlarımın eski kıvrımları gün yüzüne çıktı. Tam boyunu da aldım onu da kullanıp yakında yorumlayacağım..



natracare ped ve günlük pedini denedim, gayet başarılı :) 

Ralila Organik Siyah Üzüm Suyu, ilk defa denedim çok lezzetliydi. 

lindtcikolatatr yediğim en lezzetli çikolata :) 



Sally Hansen İnsta Dry Top Coat, severek kullanıyordum ama nasıl olduysa kırılmış kapağı ve tüm ojelerimin üstüne dökülmüş..Çok üzüldüm.. 


Perwoll deterjan, zaten evimde tercih ettiğim bir markaydı. Gerçekten yeni gibi yapıyor kıyafetleri :) 


 Gratis'ten aldığım bu lipbalm, görüntüsüyle beni fethetmişti ancak içinden ürünü çıkartmak baya zor oldu. Neyse sonunda bitti ve vedalaşıyoruz. Lipbalm olarak fazla yapış yapış bir etkisi vardı ama ambalajı için alınır :) 


Fraternikus Islak Mendil, birbirinden güzel minnak mendiller vardı içerisinde. İçinde kolonyaların çeşitlerinin kokulu mendiller var. Hala bir kaç tane kaldı, çok severek kullandım..

Evet bir bitenler yazısının daha sonuna geldik. Baya ürün biriktirmişim yine ve tekrar dolmaya başladı bile :) Bir sonraki yazıya kadar şimdilik hoşçakalın :) 



















Yorumlar

  1. Güle güle bitir canım. Bazı ürünleri deneme listeme aldım.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim ☺️ Umarım o ürünleri sende benim kadar beğenirsin 🙏

    YanıtlaSil
  3. Gelsin yeniler :) Cettua siyah nokta bantları gelmiyor artık Gratis lere bir de buna bakıyım :)

    YanıtlaSil
  4. aslında sadece Gratis'lerde satılan bir ürün mutlaka olması gerek..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder