Film Önerilerim

Merhabalar, beni yakından tanıyanlar bilirler tam bir film delisiyim. Boş vakitlerimde ya ojelerimle oynarım ya film dizi izlerim ee böyle olunca deneyimlerim de çok oluyor tabii.. Deneyimlerimi de sizlerle paylaşmak istedim.Hadi başlayalım.. 


The Age Of Adaline- Ölümsüz Aşk

İzlediğim en en güzel filmdi. Konusu geçirdiği kaza dolayısıyla asla yaşlanmayan bir kadının hayatı.. Zorlukları ve güzellikleriyle mükemmel anlatılmış bir bir hikaye. Ama sonrasında ölümsüzlüğünden bile vazgeçebileceği bir adamla tanışır.. 
Blake Lively'in başrollerinde olduğu film bence kesinlikle izlenmesi gereken filmler arasında.. 


Kimlik Hırsızı.
Arkadaşlarıyla yeni şirket kurup yeni bir hayata başlayan bir adamın kimlik bilgilerinin çalınıp kariyerinin çöp olmasına müdahele etmesini kahkahalarla izledim. 
Tabii biraz abartı sahneleri vardı ama genel olarak filmi çok beğendim. 


Nadide Hayat. 
Türk filmlerini pek sevmiyorum. Ne yalan söylüyeyim, genelde yapaylıklarından sıkılıp, kapattığım ya da sinemadaysam çıkıp gittiğim çok oluyor. Ama bir Ata Demirer filmleri bir de Demet Akbağ filmleri diyince akan sular duruyor. İlk seansa koşarak gidesim geliyor. 
Yine koşarak gittiğim filmlerden biriydi ve hiç boşa çıkarmadı umudumu.
Eşini kaybeden bir bayanın ölümden sonra hayata devam etme mücadelesini çok güzel işlemişler. Ee bir de işin içinde Çağan Irmak olunca tadından izlenmiyor. 
Hem güldüm hem ağladım. Ama kadrosu da çok iyiydi. Baştan sonra kendimi gerçek bir hayatı izler gibi hissettim. Kesinlikle gidilesi filmlerden bence.. 


Kocan Kadar Konuş Diriliş.
Benim geç keşfettiğim filmlerden biriydi ilk filmi.İzledikten sonra 2. si olmalı dedim ve bir baktım 2. si geliyormuş :) Hemen koştuk izledik eşimle. Eşim ilk filmi seyretmemişti, ama ben özet geçtim ve izlerken hiç yabancılık çekmedi. Ve genel olarak eşimde Türk Filmlerini sevmezdi ama o da bu filme bayıldı. Ezgi Mola :)  Oyunculuğunu sevdiğim insanlar arasında.. 
Bu filmde evlilik yolundalar tabii herşey her zaman istedikleri gibi olmuyor. Ailelerin fazla müdahele etmelerinden oluşan sorunları da anlatmışlar. Çok kopya vermek istemiyorum. İzlediğinizde anlayacaksınız başarılı bir film olmuş yine.. 


Ajan 
Hem güldüğüm hemde nefesimi tuttuğum sahneleri olan bir filmdi. Mecburiyetten saha ajanı olan Susan Cooper'ın aksiyon, komedi dolu macerasını izliyorsunuz. 
Ajan ve Kimlik Hırsız'ı filminden sonra Melissa McCarthy  favori oyuncularımdan oldu. 2 filmde de güzel bir performans sergilemiş bence. 

Evet son zamanda favorim olan filmler bunlardı. Hala izlemediyseniz ve zevklerimiz benziyorsa bence şans verebileceğiniz filmler. Bir sonraki yazıya kadar hoşçakalın. 


Yorumlar