Loccitane Angelica Nemlendirici Jel

Merhabalar, geçenlerde kullandığım Loreal nemlendiricinin fazla sivilce yapmasından sıkılıp, stoklarımı kurcalarken Dresden'den aldığım Loccitane'ın nemlendiricisini fark ettim. Ve artık kullanma kısmını geçmeliyim dedim ve bir süredir deneyimliyordum, artık yorumlama kısmına geçebildim. 

Loccitane özellikle el kremlerine bayıldığım bir marka.. Resmen peynir ekmek gibi tüketiyorum el kremlerini, denemediyseniz mutlaka deneyimlemelisiniz. 


Kapağı açtığınızda bu minnak kavanozdaki kokuyu ya çok severseniz ya hiç sevmezseniz. Yoğun bitki kokusu hakim.. Ben çok severim böyle kokuları o yüzden bana kötü gelmedi tam tersi çok seviyorum. Ama eşim bu tarz bitki kokularını pek sevmez ve bu kokuyu da pek sevmedi .. Sevmedi diyorum çünkü ben pek dışarıya çıkmıyorum ama eşim dışarıya çıkıp geldiğinde yüzünde hemen kurumalar kabuklaşmalar başlıyor ve bu kremi ona da uyguluyorum. Aslında kremin etkisini çok seviyor belli ki soğuktan gerilen cildini anında rahatlatıyor da kokusu sebebiyle biraz savaşıyorum kremi uygularken :) 


Yumuşacık yapısı olan bu nemlendirici daha çok jel yapıda.. Özellikle yağlı- karma cilt tipleri bu kremi çok sevecektir. İlk 3 5 kullanımda uyku maskesi gibi biraz kalıp gibi hissedebilirsiniz ancak o geçici bir his , alıştıktan sonra fark etmiyorsunuz bile. Bu konuda önemli nokta aslında sizi uyguladığınız miktara bağlı. Yani çok fazla uygularsanız biraz rahatsızlık hissi verebiliyor.

Ben cildimi tonikledikten sonra sabah akşam boyun bölgemde dahil olmak üzere masaj yaparak uyguluyorum kremi. Verdiği pürüzsüzlük hissinden ve canlandırıcı etkisinden çok memnunum.

Melek otlu daha önce tonik de kullanmıştım ve yine çok sevmiştim. Melek otu da aleo vera bitkisi gibi kendi kendini nemlendiren bir bitki. Aleo vereya toleransım olduğunu öğrendiğimden beri ben genelde artık Melek otlu ürünleri tercih ediyorum gerçekten de 24 saat nem etkili oluyor kremler. 

Ayrıca bitkisel içeriği sayesinde hamileliğim boyunca güvenle kullanabileceğim bir nemlendirici olacak.

Ürün 50 ml ve fiyatı 146 TL..




Yorumlar