Re Life Detox Bandı Yeni İncelemesi

Merhabalar, ben daha önce deneyip, yorumlamıştım bu ürünü incelemesi için tık. Ancak firma benimle iletişime geçti hatalı kullanım olup olmadığını sorguladık ve tekrar deneyimlememi rica ettiler hatta sağolsunlar ürünü kendileri gönderdiler ve tekrar deneyimledik.

Daha öncede bir firmayla buna benzer bir şey yaşamıştım ama o firmanın tutumundan dolayı olay farklı bir boyuta geçmişti. Ancak bu firma öyle güzel bir tutum ve düzgün bir dille mailleşti ki kendileri göndermese bile ben ürünlerini alıp deneyecektim tekrar. Neyse tutumlarından dolayı firmayı tebrik ediyorum. Müşteri dönüşlerini değerlendirip,aksiyon alan firmalar benim gözümde her zaman en en yukarılarda olacaklar.

Gelelim ürüne; ben hamile olduğum için deneyemedim. Kutunun üzerinde hamileler kullanamaz yazıyor. Ama etkisini tam olarak anlamak için ailemde bir gönüllü istedim. Eşim ve abim denediği için daha önce, annem denedi :)


Annemin denemesi bence çok daha mantıklı oldu. Çünkü annem sigara kullanıyor ve ister istemez vücudunda bol bol toksin olduğunu düşünüyoruz. Yani en en iyi etkiyi annem alacaktı. Ve sanırım öyle oldu.


Yukarıda gördüğünüz gibi 4 paketten oluşan ikili mini paketler çıkıyor kutudan ..


Bu minnakları ayağınıza yapıştırıp en az 6 saat durmasını sağlıyorsunuz. Annem geceleri kullanamyı tercih etti. Sabah da çıkartıyorsunuz ayağınızdan ve bantları çöpe atıyorsunuz. Kullanım süresince bolca sıvı tüketmeniz gerekiyor.

Annemin kullandığı bantlar 4. günde dahil hep simsiyahtı. Vücudunda yoğun toksin olduğundan böyle olduğunu düşündük. Yani şaşırtıcı ama rengi bile açılmadı. 

Fark ettiği etkiler ise, uyku kalitesini arttırdı, sabah daha dinç uyanmasını sağladı, ilginç olan kısım ise ben nezleyim evdekiler biraz biraz kaptı nezlemi ama annem sanki korundu gibi nezleden .. 

Benim etkisini görememe sebebimi şimdi daha net anlıyorum. Çok fazla sağlığıma düşkün bir insanımdır. Çay kahve dahi tüketmem, sigara deseniz ömrümde hiç denemedim bile. Sanırım firmanın tavsiyesi çok yerinde oldu. Tekrar denememizle yanılma payımızı ortaya çıkarttık. Dediğim gibi tabi ki vücudumda toksin maddeler vardır ama en iyisi çok da yoğun toksine maruz kalan biri üzerinde yorumlamaktı. 

Bu arada annem üründen çok memnun kaldı. Ve tekrar alıp tamamen vücudunu toksinlerden arındırmayı düşünüyor. Bu arada sırada kulak mumu var, bu ürünü de annem deneyimleyecek ve yakında yorumlarımız blogda olacak. Şimdilik hoşçakalın.. 



Yorumlar