Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elektronik Ayak Törpüsü Elmas Taneleri

Merhabalar, fikrimuhim ile Scholl'un yeni başlığını deniyorum. Normalde zaten annemler, abim, eşim ve ben çok severek kullanıyoruz. Yeni başlığı ile de zaman zaman daha çok sertleşen topuklarımıza hitap etmiş. Böyle bir ayrıma girmiş olması çok güzel bence. Çünkü kimi insanın topukları daha sert olur ve normal başlık yeterli gelmeyebilirdi ancak farklı başlık olunca bence daha geniş bir kitleye hitap etmiş ve zaten başarılı bulduğum Scholl ayak törpüsünü daha da başarılı hale getirecek.



Yeni elmas taneli yedek başlığı ile daha yumuşak ve kadifemsi topuk vaadinde bulunuyor. Ve bunu da kesinlikle gerçekleştiriyor. Özellikle düzenli kullanımda farkı daha net gözlemleyebiliyorsunuz. Ben genelde duş sonrası hafta 1 kere kullanıyorum ve topuklarımın sertleşmesine hiç müsaade etmiyorum.


Bu başlık çok sert deriler için , resmen ölü derileri tuz buz ediyor. En sert deri bile dayanamaz bu başlığa :) 


Bu başlıkta az sert deriler için.. 

Makinenin en en sevdiğim özelliği kendinizi kaptırıp çok bastırırsanız duruyor ve isteseniz de makine size zarar veremiyor. 

Daha da detaylı bir yazısı daha gelecek,şimdilik önizlemem böyleydi :) 




Yorumlar