Sephora Lip Gloss

Merhabalar, Sephora renkli kozmetik ürünlerine resmen zaafım var.Her girdiğimde bir şey almadan duramıyorum. Evden mini bir Sephora açılır durumda yani :) Neyse yine böyle bir alışverişim sırasında özellikle tatillerde kullanışlı olabileceğini düşündüğüm bir gloss seti aldım( nasıl ifade edeceğimi bilemedim) 


Bildiğim kadarıyla 2 renk çeşidi var. Ben özellikle yoğun renkleri seçtim. Bir gloss ne kadar renk verebilir ki dedim, ama cidden renk veriyor ve kalıcılığı da hiç fena değil. 

Öncelikle ben ciddi ruj yiyen bir insanım, yani dudağımda bir rujun bile uzun durması çok çok zorken ( tadı kötüyse yiyemiyorum,caydırıyor) bu glossların kalıcılıkları beni şaşırttı. 

Yani genelde bu aralar ağır makyajlar yapmıyorum ama bir markete giderken mesela genelde yukarıda gördüğünüz fotoğraftaki en alttaki glossu kullanıyorum. En çok o rengi kullanmışım ki bitmek üzere... 

İnanılmaz ama gerçekten söylüyorum çok da tatlılar, bildiğiniz yediğimde tatlı bir lezzet alıyorum. Ama duruşlarını sevdiğim için genelde yememeye çalışıyorum. 

Neyse özellikle seyahatlerde çok kullanışlı oluyor. Özellikle yaz tatillerinde sabah akşam sür çık rahat renkleriyle tek bir ruj götürmüşçesine yer kaplayan bu glosslarla birden farklı rengi denemenin keyfini çıkartabiliyorsunuz. Geçen Sephora'ya gittiğimde gördüm hala satışta sanırım 35 TL civarı bir fiyatı vardı pek emin değilim ama giderseniz bir gözatın derim. :) 

Evet bir incelemenin daha sonuna geldik, şimdilik hoşçakalın.. 

Yorumlar