Superdrug Witch Hazel Mud Mask

Merhabalar, geçenlerde yüzümdeki sivilceler ve uzun süredir maske yapmadığımı fark ettiğimde stoklarımda bulunan yeni maskeyi denemek istedim. Ama ilk uyguladığımda yüzümde inanılmaz yanmaya sebep oldu,İnstagram'dan durumu paylaştığımda bir çok arkadaşımda aynı sorundan şikayetçiydi. Özellikle Gamze Çelikdemir arkadaşım uzunca yazısını paylaşmış zaten ..



Bendeki etkileri de özellikle yanmaydı. Cidden çok can yakıcı bir yanma etkisi var. Maske sanki biraz köpük formda gibi, daha doğrusu kremsi köpük formda.. Yüzüme uyguladığımda uzun süre kurumasını bekledim o yanma etkisiyle, ardından yıkadığımda cildimde bölüm bölüm kızarmalar olduğunu fark ettim ve 1,5 saat kadar o kızarıklıklar geçmedi.

Ama bildiğiniz gibi benim herkese bangır bangır önerdiğim Limon- tarçın maskesi var. Hem cildi arındırıp hem de sivilcelerden kurtulmanızı sağlıyor. Ve o maske de hem uyguladığınızda cildinizi yakıyor, hem de kızarıklığa sebep olduğu için ben bu maskenin etkisine çok da yabancı değilim. Ama bu kadar yanma etkisi yaratabileceğini düşünmemiştim.


Gelelim kızarıklıkların geçmesinden sonra gözlemlediklerime... Bir kere ilginç ama bu kadar yanmaya rağmen sivilcelerimde etkisi olmadı. Ancak cildi pürüzsüzleştirme ve hafif lekeler üzerinde açıcı etkisi oldu. Ve cildimdeki fazla yağı yok etti. Yani evet yanmaya ve kızarıklığa sebep oldu ama bir o kadar da cildimi toparladı. Ve gerçekten cildimi de arındırdı. 

Yani evet bol yanmalı ve kızarıklı dakikalar geçirdim ama sonradan gözlemlediğime göre cildimde olumsuz tek etkisi sivilceler üzerinde etkisi olmamasıydı ama maskenin böyle bir ideası da yok zaten. 

Ancak bence kuru ciltlere uygun bir maske değil, kesinlikle yağlı ciltler için bir maske ve gece uygulamak daha mantıklı. O kızarıklar üzerine makyaj daha yapsanız kapatmak zor olacaktır. Ve benim tavsiyem ardından mutlaka nemlendirici uygulamak. 

Watsonslarda bulabileceğiniz bu maske 10 TL civarıydı yanlış hatırlamıyorsam. Şimdilik hoşçakalın :) 




Yorumlar