Bitenler #31

Merhabalar, bitenlerim birikti yine ama bu sefer çok fazla birikmeden yazmak istedim. Hemen başlayalım Yesimdedi tarihinin en kısa bitenleri olsun hadi bakalım :) 


Bath And Body Works Köpük Sabun, muhteşem bir şey yaa.. Hem kokusu hem köpük yapısı sayesinde aşk yaşıyorum resmen.. Başlığı sayesinde sıvıyı köpüğe çeviriyor ve daha az köpükle daha çok köpük kazanıyorsunuz. O kadar da güzel ki kokusu kar kokusu gibi fresh ama hafif de tatlı bir koku. Şu anda elmalısını kullanıyoruz. Bundan sonra sanırım hep bu sabunları tercih edeceğiz. 

Loccitane Makyaj Temizleme Yağı, severek kullandım detaylar için tık..

Secret Emotions Body Splash, şekerli ama seksi bir kokuydu. Kalıcılığının fazla olması sebebiyle parfüm gibi kullandığım zamanlarda olmuştu.Migros'larda bulabileceğiniz bu ürünün birbirinden güzel çeşitleri mevcut. 


Prozinc Quinoa Serisi Şampuan ve Maskesi, ayıla bayıla kullandım. Hem saçımın boyasının kalıcılığını uzattı hem ışıl ışıl parlamasını sağladı. Bir şampuan ve maske saç boyasının ömrünü nasıl uzatır derdim hep doğruymuş, boyalı saçlara bangır bangır tavsiyemdir. Detaylar için tıkkkk.


Re Life Detox Bandı, ben kullanıp etkisini anlayamamıştım. Firma benimle iletişime geçti tekrar denedik ve yorumladık. Ben hamile olduğum için annem kullandı ve çok sevdi, tekrar almayı düşünüyor. Demek ki bu tarz ürünleri sorun hisseden kullanacakmış, kesinlikle verim aldığımız bir ürün detaylar için tık..


Avon Body Scrub, kokusu bana yazı hatırlatan ama pek peeling etkisi vermeyen bir üründü. Az ve büyük granülleri vardı aslında bu yapıları çok severim ama keseleme işlemi yapmadığı için peeling olarak sevmedim. Ama kokusu muhteşem olduğu için tekrar alabilirim. 

Maria Nila Lumious Colour Şampuan, çok severek kullanmıştım detaylar için tıkk.,

Sephora Oje Temizleyici, yine çok severek kullandığım bir ürün daha, sürekli yenisi alıyorum. Özellikle üşendiğim zamanlarda ojemi temizlerken büyük kolaylık oluyor :) 


Rimmel London, Alessandro ve 2 tane Avon oje bitti. Nailart çalışmalarım son hızla devam ederken ojeler birbir bitiyor. Aslında Alessandro top coat ama son zamanlarında yapısı değişmişti bende mavi ojenin içine koydum ama o da bitti şimdi.. Hepsi ayrı ayrı sevdiğim ojelerdi ama ne yapalım yenisine sağlık.. 715 - 4 diyorum.. 



Uni Makyaj Temizleme Mendili, gözümü yaksa da biraz yine de yüz makyajımda severek kullandım. 

Solenne Susuz Manikür Seti, son zamanlarda kullandığım en güzel setti .Tırnaklarımı güzelce besledi ve tırnak etlerimi yumuşattı. Detaylı yazısı gelecek yakında ..


 Watsons Pamuk Disk, 2 paket bitti. Çok güzellerdi tekrar alabilirim. 

Benri Diş İpi, çok fazla ince geldi bir de son zamanlarda diş ipi kullanımının diş eti sağlığına zararlı olduğuna dair yazılar okuyunca çöpe gitti.. 

Purederm Pore Cleasing Pad, inanılmaz derecede başarılı bir ürün. Sanki yüzümdeki tüm gözenekleri temizliyor gibi hissediyorum. Yedeğini açtım bile, severek kullanıyorum, detaylar yakında blogda olacak.. 



Loccitane Onarıcı Şampuan, mini boyuna rağmen etkisini anlayacak kadar kullanabiliyorsunuz. Çok severek kullandım bol bol bitki kokusu var. Ve saçlarımı özellikle kaybolan buklelerimi yeniden görmemi sağladı. 1 şişe daha var, onu da deneyimleyip genişçe yorumlayacağım.. 

The Body Shop El Dezenfektanı, ben demek el temizliği için çantasını dolu bir kadın demek :) Islak mendilden kolonyaya kadar her çeşit temizleyici mevcut, çünkü el temizliği konusunda fazla takıntılı bir insanım :) Yedeği de var ama Bath And Body Works'ten de aldım yine de :) 




Benri Aseton, siz görmeye bıktınız ama ben almaktan bıkmadım. Özellikle bu nemlendiricili olanı çok severek kullanıyorum. Garip ama kokusu güzel geliyor bana tekrar 2 tane daha aldım :) 


Essence Oje Düzeltici Kalem, tek kelime ile muhteşem. Şu ana kadar kullandıklarımın içinde en en iyisi :) Yakında detaylı yazısını yazacağım :) 

Evet şaka gibi ama bu sefer kısa sürdü, tabi kutu yine dolmaya başladı ama neyse :) Şimdilik hoşçakalın, bir sonraki yazıda görüşmek üzere :) 








Yorumlar

  1. Purederm Pore Cleasing Pad 'in yazısını dört gözle bekliyorum canım; eskilerine göre kısa ama güzel bir bitenler yazısı olmuş, sevdim :*

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım en yakın zamanda yorumlayacağım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder