Hamilelikte Bio Oil Kullanımım

Merhabalar, hamileliğimin 4. ayı biterken ben ilk öğrendiğim günden beri aklımda olan tek soru işareti belki de oluşacak çatlaklar.. Çünkü kilo almaya o kadar müsait bir yapım var ki zaman zaman teste göre beslenerek aşırı kilo almımın önüne geçiyorum ama bıraksam ve iştahıma göre beslensem şu an 2 kilo değilde 7 8 kilo almıştım bile.. Eee kilo demek çatlak demek tabikii.. 


Ben hamileliğimi öğrendiğim günden beri bol bol Bio Oil kullanıyorum. Sabah akşam göğüs,göbek ve basenlerime uyguluyorum. Ama duş sonrası resmen Bio Oil ile duş alıyorum tüm vücuduma uyguluyorum. Bunun sebebi eskiden çok sevdiğim vücut losyonlarını artık kullanmayı sevmediğimden daha çok vücut yağlarına yönelmiş durumdayım. 

Eskiden de Bio Oil kullanımımı çok olan biriydim ve 3 ay düzenli kullanımdan sonra çatlakların çizgilerini incellttiğini fark ettiğim için hamilileğimde şimdilik Bio Oil'e emanet vücudum.. Umarım çatlaklarla karşılaşmam, zaman zaman göbeğimde olan tatlı kaşıntılar yüreğimi ağzıma getiriyor çünkü kaşıntı demek çatlak oluşumu demek bu da bilmeyenler için kulağa küpe olsun :) 


Yorumlar