Mustela ile Bütün Hamileler Toplandık

Merhabalar, artık bebek de beklediğim için Ankara'lı hamileler ve anneler grubuna da dahil oldum. Ama çok daha farklı şeylerin konuşulduğu harika bir etkinlikteydim. 

Sevgili Gulshen Dogan ın davetiyle katıldığım etkinlikte birbirinden güzel anne ve anne adaylarıyla hamilelik ve doğum maceraları dinlemek paha biçilmez oldu benim için.. 


Etkinlik balmanti daydı ve ilgi alakalarından dolayı bir daha teşekkür ederim, gerçekten çok özenli davrandılar. Ayrıca gerçekten çok güzel bir mekandı, dekorunu çok sevdim.


Sevgili Op. Dr. Ahmet ÖZEK in bizlere katıldığı etkinlikte, aklımızda olan soruları sorduk ve büyük bir sabırla tek tek cevapladı. Benim özellikle çok merak ettiğim suda doğum hakkında sorular sordum ve tatmin edici cevaplarımı da aldım. 
Ve cilt bakım ürünlerinin hamilelikte kullanımı ile ilgili soru sordum, sizlere de duyurayım cildin en alt katmanına gelmediği sürece yüzeysel ürünlerle ilgili sıkıntı olmadığını söyledi Ahmet Bey, zaten şu sıralar sadece nemlendirici kullandığım için yüreğime su serpildi.


Ahmet Bey hastaneden çağırıldığı için bizlere veda etmek zorunda kalsa da bu güzel kareyi yakaladık :) Ardından Eda Hanım Mustela ürünleri hakkında sorularımızı yanıtlayıp, tam da ihtiyacımız olan ürünleri bizlere hediye etti. Mesela kızımın ilk pişik önleyici kremi ve ilk hediyeleri Mustela'dan oldu. 

Şirin göbek etiketlerimiz happymilk ten :) Çok beğendim :) 


Özellikle çatlak kremini bol bol kullanıp, yorumlayacağım. Vee tabiki özellikle hamileliğin ilerleyen zamanlarında bacak serinletici jelini ayıla bayıla kullanacağıma eminim ki şimdiden yanmaya başladım ben :)


Fotoğraflarımız nazlibelenliphotography a ait ve hepsini ayrı ayrı çok beğendim. 



Bu güzel tokalarımız ise goncagocmen e ait ama bayıldım. Özenle yaptığı belli emeklerine sağlık .. 




Katılan arkadaşlarım: 







Yasemincu ( instagram ismi)

lezzetduraği321 (instagram ismi)

Edaefeee (instagram ismi) 

veee Etkinlik sahibemiz gulshendogan



Etkinlikte emeği geçen herkese çok teşekkür ederim. İnanılmaz keyifliydi. Genel olarak ben daha çok başlarında olduğum için ilerleyen gebelikleri olan ve anneler ile konuşmak çok eğlenceliydi. Herkesi tanıdığıma çok memnun oldum. Umarım tekrar bir araya geliriz.. Şimdilik hoşçakalın..






Yorumlar