Patile Sınırsız Tatlar

Merhabalar, benim adıma bir çok ilki barındıran bir etkinliğe davet edildim ve oldukça keyifliydi. oburcan ve ankaraetkinlik in daveti ile patile nin yolunu tuttuk eşimle. İlk olarak eşimle anlaşmıştık arabada bekleyecekti beni ama Patile'nin önüne geldiğimizde Yeşim ev gibi duruyor bende geleyim seninle farklı masada otururum dedi bende kabul ettim. Normalde eşim bizim olduğumuz bölümün karşısında oturacaktı ama etkinliğe eşimi de davet ettiler ve biz ilk olarak eşimle bir etkinliğe katılmış olduk :) 


Fotoğraf larien objektifinden :)  

İçeriye girdiğimizde bizi böyle bir masa karşıladı. En sevdiğim 2 renk bir aradaydı, kırmızı ve beyaz :)  Ve öyle sıcak öyle güzel bir ev ortamıydı ki sanki bir arkadaşımın evine gitmiş gibi hissettim kendimi.. 


Fotoğraf larien objektifinden :)  



Fotoğraf larien objektifinden :)  

Tüm tabaklar birbirinden güzeldi ve süslenmişti hadi başlayalım demeden başlayacaktım neredeyse :)


Fotoğraf larien objektifinden :)  

Elazığ usulü içli köfte, en sevdiklerimden oldu.Haşlama olmasıyla hafifti ve yedikçe yiyesi geliyordu insanın. Eşim 3 bende 4 tane falan yedim ama herhalde 1 kilo olsa acımadan yerdim o derece lezzetliydi. Yolunuz düşerse tavsiyem olsun mutlaka tadına bakın :)


Fotoğraf larien objektifinden :)  

Mantının sunumuna tadına türüne ya herşeyine bayıldım. Şu an bile canım istiyor bu yazıyı yazarken eşimle hala birbirimize şu cümleyi kuruyoruz bu yediğimiz mantıysa biz daha önce ne yemişiz ? İçerisindeki et resmen dolup taşıyordu, oldukça kaliteli ve lezzetli buldum. Emeklerine sağlık .. 


Fotoğraf larien objektifinden :)  


Mantıyı çok seven bir insan değildim ama mantıya bakış açımı tamamen değiştirdi Patile :) Süslerken bile çok keyif aldım sunum çok güzeldi.



İşte sonuç hani derler ya yeme de yanında yat işte bu mantı için en doğru terim olur :) 


Fotoğraf larien objektifinden :)  


Elazığ'a özel Dolanger tatlısı da ayrıca güzeldi. Şerbetli bir tatlı ama bir o kadar da hafifti. 

Patile'nin en sevdiğim özellikleri vejeteryanlar için ayrıca sınırsız tatlarının olmasıydı. Ayrıca restaurant cafe tarzının dışında tamamen ev ortamı ve çalışanlar da bir o kadar sıcak kanlıydı.
Ben tabii mantı bu kadar güzel olunca misafirlerime de ikram etmek adına satın alabileceğimizi de öğrenince ekstra mutlu oldum. Tabi bununla sınırlı değil su böreğinden gül baklavaya yoğurt tatlısından içli köfteye kadar her şeyi sipariş edebiliyorsunuz. Gerçekten tatlarında sınır yok aklınıza gelebilecek pek çok türü bir arada bulabilirsiniz. 

www.patile.com.tr dan sayfalarını inceleyebilirsiniz. 


Yukarıdaki yol tarifinden inceleyebilirsiniz ya da adreslerini navigasyona yazıp tam da önüne gelebilirsiniz ki ben öyle yaptım. 
Adresi; Dora Park Villaları No: D2 Çayyolu. 

Sizlere güzel etkinlikten eğlenceli fotoğraflarla veda ederken emeği geçen herkese tek tek teşekkür ediyorum. Çok sıcak bir ortamda güzel insanlar tanıştım,bence gidin ve o mantının tadına bakın, pişman olmayacağınıza eminim.


Fotoğraf larien objektifinden :)  


Fotoğraf larien objektifinden :)  


Fotoğraf larien objektifinden :)  


Fotoğraf larien objektifinden :)  





















Yorumlar