Saç Bakım Rutinimde Değişen Kısım

Merhabalar, saç bakım rutin yazısını daha önce yazmıştım ama bir kısmını değiştirdim. Malum gebelik ile dökülen saçlarımı ne yaparsam yapayım toparlamak zor oldu. Bende baktım ki çok değişen bir şey yok rutinimde bir kaç şeyi değiştirdim. 


Artık duş öncesi Prozinc markasına ait saç bakım yağını uyguluyorum ve yarım saat kadar bekletiyorum. Bu da saç rengimin daha belirgin olmasını sağlıyor. Ayrıca tek başına bile saçıma verdiği ışıltıyı seviyorum. Bu serinin şampuan ve saç kremini bitirdim. Tam da yeni röfle yaptırdığım zamanlardı ki ve ardından gebeliği öğrendik ve 4 ay kadar saçımı boyatamadım ama öyle güzel korudu ki saç rengimi, diplerimin çıkması dışında renk ile bir sorun yaşamadım. 

Bir diğer ürün ise Organix markasına ait Extra Argan Yağı, özellikle kuru ve sert saçların çok seveceği bir yağ.Ama benim yağlı saçım bile çok sevdi. Duş sonrası özellikle bezelye tanesi kadar bir miktar ile tüm saçlarımı nemlendiriyorum. Eşimde eskiden çok fazla kepek vardı şimdi oldukça azalttık Farmasi şampuanlar sağolsun ama şu aralar yine belki de strese ya da kışa bağlı yine minik minik kepekler oluşmuştu. İnceledim şampuandan olmuyor nemsizlikten oluyor malum erkeklerin saçları kısa oluyor ve kış aylarında oldukça üşüyor kafaları bu sebeple saç derisi kuruduğu için kepekmiş gibi algıladığımız deriler dökülüyordu. 1 hafta düzenli bu bakım yağlarını kullandık, sabah akşam ve duş öncesi olmak üzere şimdi vedalaştık kepeklerden :) 

Genel olarak bu 2 yağ şu anda saç bakım rutinimin duş öncesi ve duş sonrası olmak üzere 2 aşaması. Ve sonuçlarından da gayet memnunum :) 


Yorumlar