Sevgililer Günü İçin Hediye Önerilerim ?

Merhabalar, sevgililer günü geldiii çattııı.. Aslında sevgiyi bir güne sıkıştırmamak lazım ama yine de dünyaca kutlanan bir günü olması özellikle o gün daha çok anılması çok güzel bence :) 

En önemli kısım sevgilinize ne alabilirsiniz ? Önemli olan düşünmek mantığı bana uygun gelmiyor çünkü insan hiçbir şey alamazsa bir kağıda 'seni seviyorum' yazar ama bir şeyler mutlaka yapar.. 

Neyse sizlere bir kaç tavsiyede bulunacağım hem kızlara hem erkeklere :) 


Kişiye özel bir şeyler yapmak isterseniz bence yukarıdaki tişörtler çok uygun hem de insanı gülümsetebilecek tarzdalar.. 

www.buldumbuldum.com u eşime hediye seçerken fark ettim yukarıdaki tişörtlerde sitelerinde aldığım bir görüntü.. Bence çok güzel şeyler var sitelerinde mesela gül yapraklarından led mumlara, aşk ölçerden kişiye özel anahtarlıklara kadar bence bir günü özel hale getirmek adına herşey var :) 
Bu arada evlilik teklifi etmeyi düşünen erkekler kendiniz bir jest yapmak isterseniz bence sitede bunun adına herşey mevcut :) 

Ayrıca tişört, takvim,saat ve bardak gibi bir sürü şeyi kendiniz de tasarlayabiliyorsunuz. Bilmiyorum ama ben çok beğendim, ilerleyen günlerde hamile tişörtü tasarlayıp almayı planlıyorum ve mutlaka bu tişörtlerden alacağım hamileliğimin biraz daha ilerleyip göbeğimin ne kadar büyüdüğünü gördükten sonra tabiki :) 

Siteyle herhangi bir bağlantım yok sadece tesadüf eseri buldum ve ürünleri çok hoşuma gitti. Özellikle sevgiliye hitap eden bir çok ürünü var ve kişiye özel bölümleri de oldukça zengin.. 




Yorumlar